Hae Anna.fi-sivustolta

Kortteja

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä vierailija, 08.07.2019.

1. vierailija Vierailija

Miltä näyttää loppukesä talouden ja rakkauden suhteen? Oon vaalea sinkku nainen :) talous koki kovia yhden ison laskun takia. :/

2. Kortteja Vierailija

Tässä näytetään ettei tuo yksi lasku olisi ollut ainut tekijä tilanteesseen ajautumisessa vaikka sillä olikin suuri merkitys siihen. Oli niin tai näin, annetaan ymmärtää ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin saattaa tilanne ajan tasalle ja pyrkiä asian kanssa tasapainoon. Ei siis mitään yksinkertaista konstia vaan säästeliäästi eläen.

Rakkaudessa sanotaan, että pitäisi olla avoimempi tunteissa jotta rakkaus tavoittaisi. Tunteiden piilottaminen voi olla uhka jo alkaneelle tai mahdollisesti alkvalle rakkaussuhteelle.

3. vierailija Vierailija

Kiitokset! Oikein näit, talous ollut huonossa jamassa jonkin aikaan omien hölmöilyjeni vuoksi, mutta tämän yhden laskun takia talous koki kovia :(

hmm, rakkauteenkin sanoit osuvasti :) tosin en tunne tätä miestä periaatteessa kuin nimeltä ja muutaman kerran olen huomenet sanonut, ujo kun olen. Oon oottanut jos joskus törmättäisiin tuolla kylällä, mutta kun se mies asuu toisella paikkakunnalla nii eipä ole näkynyt :/ viestiäkin oon oottanu mut eipä oo kuulunu :D nostaisitko kortit vielä tähän? :) mies on 4vuotta nuorempi kuin minä ja hänellä on tummat hiukset ja ruskeat nappisilmät :)

4. vierailija Vierailija

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

7. vierailija Vierailija

8. vierailija Vierailija

9. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko