Hae Anna.fi-sivustolta

Kortteja

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Aliisa6, 01.08.2020.

1. Aliisa6 Vierailija

Etsin kesäasuntoa paikkakunnalla missä voin elää ja hengittää. Tämä paikka keltainen puutalo tuli yllättän eteen ja lumoaa minua haluan sen palaavasti.Onnistunko saamaan lainaa ja saaman tämän paikan? Olen kohdanut haasteita rahoituspuolella. Kiitos!

2. Kortteja Vierailija

Kyllä tähän ihan toiveiden toteutumisen kortti nousi pakasta joten usko ja luota. Voiko olla, että joku ihminen olisi torpannut tämän rahoituksen ilkeyksissään tai päässyt vaikuttamaan lopputulokseen.

3. Aliisa6 Vierailija

Kiitos kortteja. Pankeissa ei kukaan tunne minua henkilökohtaisesti joten vaikea uskoa. Kertooko kortit minen rahoitus järjestyy?

4. Kortteja Vierailija

Voiko olla, että olisi esim. entisen kumppanin tai muun henkilön kanssa ollut jotakin taloudellisia sidoksia tms. ja sieltä tulisi tuo apu. Tähän tulee niin kuin joku ihminen kääntäisi kelkkansa aikaisempaan suuntaansa nähden. En saa tästä oikein kiinni mikä tämä kuvio on.

5. vierailija Vierailija

Kiitos! Eksät eivät minua auta, ei käännä kelkkaansa mutta tutkinnkaikki väylät. Kiitos!
    QUOTE="Kortteja, post: 12205454"]Voiko olla, että olisi esim. entisen kumppanin tai muun henkilön kanssa ollut jotakin taloudellisia sidoksia tms. ja sieltä tulisi tuo apu. Tähän tulee niin kuin joku ihminen kääntäisi kelkkansa aikaisempaan suuntaansa nähden. En saa tästä oikein kiinni mikä tämä kuvio on.[/QUOTE]

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri