Hae Anna.fi-sivustolta

Kortteja

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Annnika2, 01.08.2020.

1. Annnika2 Vierailija

Mitäs parisuhteeseen näytetään. Entäs lähiaikaan?

2. Kortteja Vierailija

Parisuhteen tulevaisuuteen näytetään niin kuin olisit jättämässä tämän suhteen. Jos näin on niin ilmeisesti tätä on työstetty jo pidempään sillä menneessä näytät joutuneen vetäytymään yksin oloon joko pakosta tai vapaaehtoisesti.
    Lähiaikaan ei haluta näyttää mitään.

3. vierailija Vierailija

Kiitos! Olen työstänyt tämän pitkään ja nyt koennettä minua tavallaan pakoitetaan tekemään päätös kun lapseni sai lukipaikan toisella pakiiakunnalla ei siis sitä paikkaa mitä ensimmäisenä haki. Tämä ristiriita on iso koka meillä on nyt ollut helpompi kausi yhdessä? Onko nyt siis minuun aikaani tullut lähteä onko tämä oikea hetki? Ristiriita hajoittaa minua palaseksi..

4. Annika2 Vierailija

Nosto

5. Nostokorteille Vierailija

Nosto

6. Kortteja Vierailija

Nostin kortit siihen tilanteeseen jos nyt lähtisit suhteesta. Kortin vastaus on se, että voisit tavallaan joutua ojasta allikkoon lähtösi jälkeen. Jos taas jäät, et voi tietää mitä tuleman pitää. Kun nostin kortit parisuhteeseen yleensä niin alku, kuten tavallista, näytti ruusuiselta, tämä hetkikin tosi positiivinen mutta tulevaisuudessa eteenne tulee risteys. Näin ollen jos sinun ei ole ehdottomasti muutettava lapsesi mukana hänen tulevalle opiskelupaikkakunnalle niin sanoisin, että voisitko lykätä päätöstäsi tuonnemmaksi jotta näkisit voiko parisuhteen tilanne parantua ja että et tekisi nyt hädissäsi mitään nopeita ratkaisuja. Monesti tilanteen rauhoittaminen auttaa päätöksen tekemisessä eikä sitä ratkaisua sitten tarvitse jälkeen päin katua. Eli viime kädessä ratkaisu on sinun käsissäsi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri