Hae Anna.fi-sivustolta

Korvassa sieni?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Päitsy, 29.06.2006.

1. piiu Vierailija

Näin tämän viestiketjun ja päätin kertoa omankin ongelmani...
    Korvat kutiaa ja vuotaa viikottain, toisinaan hillitymmin ja toisinaan tuskastumiseen asti. Lääkärissä juossut jo vuosia saman ongelman takia eikä peruslääkäriltä saanut kuin kortisonitippoja. Eräänä yönä olin raapinut jo korvan niin rikki että korvakäytävä turposi umpeen kovan tulehduksen vuoksi ja suoraan pikalähetteellä korvaklinikalle jossa korviin laitettiin siniset lääketampoonit tärykalvoon asti ja kuulin toista viikkoa pelkästään oman ääneni. Tämän jälkeen sain lähetteen korvalääkärille joka totesi "tämä on vain joku krooninen ihottuma, ei tähän oo mitään helpotusta ja tämä on sun loppuelämän helvetti, näkemiin.".. Tämän jälkeen tuntui todella masentuneelta että tätäkö tämä tosiaan on sitten loppuelämän. Nyt olen taas aivan mitta täynnä tätä kutinaa ja viime yön tuskaisena pyörinyt sängyssä ja koettanut olla raapimatta korvia.
    Luettuani teidän viestiketjua totesin että tänään on päivä kun painun apteekkiin hakemaan sienivoidetta ja jos tämä helpottaa niin varaan ajan lääkärille ihan vain käydäkseni sanomassa että "kannattaapi suositella toisillekkin sienivoidetta"... itselläni on alkanut meinaa korvat jo vinkumaan ja kohisee kuin kovakin koski...
    Toivottavasti teillä on helpottanut jo ongelma ja olette löytäneet ratkaisua.

2. lukutar Vierailija

HEI.Ajetelin kans kertoa oman tarinani korva ongelmasta.Minulla puhkesi itsestään tärykalvo keväällä 2014.Ja siitähän se rumpa lähti.On kokeiltu jos jonkin moisia tippoja antibiotia kortisoonia ym.Ja jopa leikatu 2014 vuoden talvella.Minulla kasvaa korvasa bakteeri mikä ei ota taltuakseen.Tietyin väliajoin korva on kipeä ja vuotaa.Esim tälläkin hetkelä menosa antibioti kuuri.Ja edeleen on myös reikä tärykalvosa.Lääkäritkään ei enään tiedä mitä asian kansa tekisivät.Uusinta leikaus mahdolisesti..Tästä kärsiny jo 3vuotta.

3. Elviira_ Vierailija

I oli kutiseva korvat!. Ja joitakin muita oireita. For 12 vuotta! Golgatan!. Yritin kaikki. Lopulta löysin: Oplantamednaturo . Olin kovettunut muutamassa päivässä. Vaikuttava. Suosittelen sitä. Erittäin tehokas ja luonnollinen. Ei kipua. Aivan loistava.

4. vierailija Vierailija

kaksi vuotta nyt menty kutiavien ja märkien korvien kanssa. Perjantaina ens kuulotesti ja "pesu ja vahaus" lääkärillä. Joo sieni korvassa on. Nyt 2kk Otipior tippoja vaikka6kertaa päivässä . Tk:ssa alkuun antibioottikuuria alati vaan. No 3päivää tipoilla oltu ei kutise nyt ainakaan. Suihkuun mennessä suojat korviin ettei vesi jää hautuumaan sinne. Täytyy varmaan ottaa töihin mukaan pottu ja kyljelleen vaan vuoron aikana. Eli toivotaan et nyt helpottais jo!!!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri