Korvatulehdus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Onko aikuisen korvatulehdus samanlainen kuin lapsella vai voiko aikuisella tulla tämmönen, että korva vaan naksuu ja naksuu (naksunu jo varmaan viikon) ja aina välillä, tosi harvoin tulee pieni vihlasu? ...tuntus, kun korva ois täynnä vaikkua, mutta ei ole, ja jos koittaa sormella kaivaa korvakäytävää :ashamed: vihlasee vähän johonkin sinne syvemmälle?

Mulla on viimeksi ollu joskus lapsena itsellä... silloin oli kyllä jumalaton kipu ainakin muistikuvien mukaan... voiko tämmönen näin pieni kipuinen, mutta sitäkin ärsyttävämpi olla korvatulehdusta? :o

ensin vielä katsottiiin pahempi korva, ja sano et ei mitään, sitten se mun mielestä parempi, niin sano et ei ole aikoihin nähny noin pahaa tulehdusta! sellainen tukkoinen, lukkoinen tunne vaan oli. ja yhtenä iltana oli kipua kun menin maate. mie muuten menin ensin näyttää terkkarille, kun en uskonu tulehdukseen... mee näytä siis

Alkuperäinen kirjoittaja korva:
ensin vielä katsottiiin pahempi korva, ja sano et ei mitään, sitten se mun mielestä parempi, niin sano et ei ole aikoihin nähny noin pahaa tulehdusta! sellainen tukkoinen, lukkoinen tunne vaan oli. ja yhtenä iltana oli kipua kun menin maate. mie muuten menin ensin näyttää terkkarille, kun en uskonu tulehdukseen... mee näytä siis

Ok, pitänee huomenna käydä.

Oon tosiaan jo viikon ihmetelly, kun aina vaan korva naksuu ja naksuu.. nyt on alkanu tulla noita vihlasujakin, niin vasta välähti, että hittolainen eikai tämä korvatulehdusta ole.

Kiitos sulle! :)

Yhteistyössä