Korvien putkitus ja töistä poissaolo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooooooooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ooooooooo

Vieras
Lapsella on tulossa korvien putkitus ja oon tässä miettiny, että mitenkäs toi äidin töistä poissaolo menee? Saakos siitä jonkun sairasloman vai palkatontako vapaata pitää ottaa?

Kokemuksia tässä kyselen, homma ratkeaa kyllä ennen pitkää muutenkin, mutta kunhan utelen :-)

Meillä ei makseta sairalomapalkkaa suoraan vaan päätöksen tekee työnjohtaja.
Eli on palkatonta vapaata ellei käytä pekkasta.
Minä sain palkan,kun oli pomo armeliaalla päällä.

Valtiolla pitää olla palkattomana kotona, koska ei ole äkillinen, ennalta-arvaamaton sairaus. Toinen vaihtoehto on pitää lomia (jos niitä on jäljellä ). Onneksi minun lähi-esimies oli joustava, ja sain tehdä tunteja sisään ennen leikkausta, joten ei tarvinnut ottaa palkatonta vapaata.

meillä tyttö menossa putkitukseen tässä kuussa ja putkitus tapahtuu klo 15.30 aikaan mehiläisessä ja lääkäri sanoi että seuraavana päivänä voi mennä normaalisti päiväkotiin.

vähän kyllä itse mietityttää mutta katotaan nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja HELENA:
meillä tyttö menossa putkitukseen tässä kuussa ja putkitus tapahtuu klo 15.30 aikaan mehiläisessä ja lääkäri sanoi että seuraavana päivänä voi mennä normaalisti päiväkotiin.

vähän kyllä itse mietityttää mutta katotaan nyt...

Meillä meni poika seuraavana päivänä hoitoon.
Kitarisa leikattiin ja tuubit laitettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Meillä lääkäri kirjoitti saikkulapun, mutten tarvinnut sitä, koska mulla oli vapaapäivä.

Muistaakseni putkituspäivä oli perjantai meillä. Saikkuloma oli pe-su. maanantaina sit normaalisti hoitoon.

Yhteistyössä