Korvien putkitus- vakuutus korvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EpätoivoisenRento

Vieras
Elikkäs meillä 11 pvä edessä korvien putkitus yksityisellä. Lääkäi lupasi lähettää postitse korvaushakemuksen esitäytettynä jonka jälkeen me toimitamme sen vakuutusyhtiölle. Ma. oli tuo lääkäri käynti eikä postia ole vielä tullut. Mitäs jos tulee niin myöhään etten kerkiä sitä vakuutusyhtiölle ajoissa toimittaan, tai vaikka kerkiäisnkin, jos he eivät sitä kerkiä 11.pvä mennessä käsitteleen, joudummeko itse maksaan sen summan vai näkeekö he siellä Mehiläisessä, että rahat on tulossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Me ainakin ite maksettiin eka kaikki kulut ja sitten vasta saatiin vakuutuksesta ja Kelasta korvaukset.

Eli tais olla turha mun vastata tähän... :ashamed:

Näin meilläkin esikoisen kohdalla, koska sai ajan putkitukseen niin nopeasti ettei vakuutusyhtiö olisi millään kerinnyt käsitteleen hakemusta. Lääkäri heti sanoi, että omasta pussista olisi ensin maksettava. Nyt kuitenkaan ei maininnut mitään etteikö hakemus kerkiäisi. (jos olisi paperit lähettänyt keskiviikkoon mennessä, kuten luulin, olisi aikaa ollut 3 vkoa)

jos maksusitoumusta ei ole tullut niin itse maksaa ensin ja sitten hakee sen vakuutus yhtiöltä takaisin... tutrun seudulla pelkkä putkitus maksaa noin 700e. putkitukseen ja nielurisojen poistoon saatiin 1800 e:n maksusitoumus... viel en tiä mikä takka summa oli kun oltiin noin viikko sitte leikkauksessa... vakuutus yhtiöillä on noin viikon mittainen päätöksen tewko aika... meiltä lääkäri fakksasi lapun suoraan vakuutus yhtiöön johon viellä soitin ja pyysin kiirehtimään... tiistaina faksattu lappu/soitto edellisen kulujen korvauksesta ja perjantaina tuli nopeutettu maksusitoumus päätös... seuraavana tiistaina eli viime tiistaina leikattiin....

Yhteistyössä