Ä
Äippä vaan
Vieras
Hei kaikki samassa tilanteessa olevat! Eli tosta otsikosta sen mun kysymyksen saakin selville.. Mun nuorimmalla pojalla (1.6v) siis ruoka-aineallergiaa. Allergia on sillä ollut olemassa aivan alusta saakka ja allergiatesteissä olimme jo kun poika vasta n.puolen vuoden. Prick-testistä selvisi vain kananmuna,mutta myöhemmin selvisi,että allerginen myös maidolle ja vehnälle. Poika on aina oireillut iholla. Meillä ollut siis jo yli vuoden aika suppea ruokavalio. Viljoista käy kaura ja ohra ja vehnää olen nyt alkanut kokeilemaan. saanut tavallista paahtoleipää jo monta aikaa ilman oireita. makaronia sai kahtena päivänä ilman oireita,mutta mannapuuron oireet jäi epäselviksi kun hampaiden tulo sekaa taas kuvioita.
peruna ei ole pojalle koskaan sopinut eikä siis paljon mikään muukaan...
Eli olisi kiva saada tietää,että koska tämä allergia hiipuisi pois ja minkä ikäisinä teidän lapset alkaneet sietämään maitoa ym.
toinen askarruttava asia on siis toi pojan iho. Iho on siis atooppinen ja rasvailla pitää ahkerasti. Että paraneeko ihokin allergian mentyä pois vai jääkö poika atooppiseksi?????
:kieh: KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN
peruna ei ole pojalle koskaan sopinut eikä siis paljon mikään muukaan...
Eli olisi kiva saada tietää,että koska tämä allergia hiipuisi pois ja minkä ikäisinä teidän lapset alkaneet sietämään maitoa ym.
toinen askarruttava asia on siis toi pojan iho. Iho on siis atooppinen ja rasvailla pitää ahkerasti. Että paraneeko ihokin allergian mentyä pois vai jääkö poika atooppiseksi?????
:kieh: KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN