Koska kannattaa tehdä raskaustesti? Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh huh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huh huh!

Vieras
Eli, tilanne on tämä. Olen syönyt 5 vuotta e-pillereitä, kuukautiseni olivat viimeksi joskus 9.4-11.4. En päässyt/muistanut sitten käydä ostamassa lisää pillereitä. Eli kuukautiseni kun loppuivat, uusia pillereitä ei sitten ollut. En rupea ruotimaan syytä sen tarkemmin että miksi en päässyt/muistanut hakea pillereitä apteekista, mutta sanotaanko näin että elämässäni oli jotain paljon tärkeämpää ja minua tarvittiin, joten tuollainen oma apteekissa käynti oli aivan epäolennainen asia..
Noh! Harrastimme mieheni kanssa seksiä 25.4 ja näin jälkikäteen ajateltuna, minulla oli ovulaatio tuona aikana! Eli koska voin tehdä raskaustestin niin että tulos on luotettava!? Ja mikä raskaustesti on sitten herkin? Nyt jos joku kysyy, niin mitään oireita ei ole. Hemmetinmoinen mietintä ja pähkintä..
Ei tässä nyt lasta suunnitella, mutta jos nyt näin on että olen raskaana, niin kyllä se pidetään.

kaks viikkoa ovulaatiosta. itse oon kayttany rfsu testeja. aina nayttaneet oikein. ja oon tehny niit varmaan sata.... viivanpaikkoja tms ei ole. jos testiin tulee punerta viiva niin se on plussa (kontrolliviivan kaveriks). ja sen nakee ilman tihrustamista.

Yhteistyössä