Koska käynnistys viimeistään?

HyäkkäysVaunu

Aktiivinen jäsen
13.04.2010
3 270
0
36
Päijät-Häme
Nyt rv41+1 ja yliaikaiskontrolli lauantaina (jolloin 41+5) jos ei mitään tapahdu sitä ennen (muutaman viikon jo supistellu kipeesti ja usein mutta mitään ei tunnu tapahtuvan). Sängystä pystynyt nousemaan moneen viikkoon helposti kun tekee niin kipeää kääntyminen, nouseminen ja kävely.

Mutta luulen että koska kaikki on hyvin - mun oloa lukuunottamatta niin käynnistykseen ei vielä lähdetä tuolloin.

Mies on sitä mieltä että JOS sinne synnärille lähetään näytille - oli se sitten supistusten tai tuon kontrollin takia niin sieltä ei takaisin tulla ilman vauvaa koska hän ei jaksa tätä "joko joko"-tenttausta joka tulee joka paikasta... ...tosin sama mies on sitä mieltä että jos ne kunnon supistukset alkaa tai vedet menee yöllä - niin me lähdetään vasta aamulla ettei tarvitte keskellä yötä ajella ja esikoista herätellä ylimääräistä.

Kuinka paljon päästetäänkään raskaus yliajalle ennen kuin käynnistykseen aletaan, täällä ei käynnistystä kuulemma suosita koska "luomuna" alkanut on helpompi äidille... ...mutta mä en kyllä kestä tätä oloakaan enään kun joka paikka kropassa alkaa pettään.

Mulle sano th tänää et se alkaa kirjottelee lähetettä polille vasta rv41+, sitten kun sinne saa ajan niin kattovat et miten käynnistellään..Eli se on sen 2vko, ellei ylikin.

Yritin kerjätä käynnistystä juuri oman todella tukalan huonon olon takia, ei kelvannut syyksi. Sanoivat etteivät lähde käynnistämään ollenkaan jos ei äidin tai vauvan vointi sitä vaadi.
Lapsi syntyi sitten luomuna 42+1. Jälkeenpäin ajatellen hyvä näin, oli varmasti kivuttomampi ja turvallisempi näin. Mutta sanoivat etteivät olis käynnistelleet, vaikka kävin kontrolleissa parin päivän välein ja oli jo seuraavakin sovittu, mutta ei käynnistystä mielessä.

Mulla oli yliaikaiskontrolli 41+5 ja olisivat lähettäneet kotiin. En suostunut ja synnytys käynnistettin. Illalla vauva syntyi, synnytyksen kesto 7h 20min. Kipeempi olin kyllä supistuksista kuin luomusti alkaneista suppareista

Yhteistyössä