Koska kuukautiset säännöllisiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilppa

Vieras
Kuinka nopeasti teillä on kuukautiskierto muuttunut säännölliseksi? Minulla ollut ennen raskautta kuukautiset aina todella säännölliset ja kierto ollut 29 pvä. Nyt ei toisia kuukautisia vielä kuulu, eli olisivat nyt viikon myöhässä. Tässä nyt pohdiskelen, että pitäsköhän käydä apteekissa ostelemassa testiä? Ekassa raskaudessa oli jo oireita ennen, kun kuukautiset olivat edes myöhässä ja nyt ei ole yhtään sellainen olo, et raskaana olisin, joten en jaksa uskoa raskautumiseenkaan...Tietysti kaikkihan me yksilöitä ollaan, mutta ärsyttää kun ei tiedä koska valahtaa housut punaisiksi=)

Mulla oli kolmet menkat ihan säännöllisesti tässä synnytyksen jälkeen, alkoivat 6kk synnytyksestä. Nyt neljänsiä vartoilen, ovat jo 2 viikkoa myöhässä, testin olen tehnyt ja odotetusti oli nega. Eli en olettanutkaan olevani raskaana, kunhan varmistin. En tiedä missä ne nyt viipyvät...

On kyllä tosi ärsyttävää kun ei tiedä koska ne alkaa. Kyllä sun kantsii varmaan varoiks testata. Ootteko käyttäneet mitään ehkäisyä? Meillä siis on ollut kortsut käytössä ja mielestämme ei oo mitään ohitse päässyt.

voi hienoa, onnittelut!
itsellä vauva 10 viikkoa ja luulin että menkat alkoivat kun tuli hieman vuotoa, mutta sitä ilmeni hyvin niukasti ja vaan vajaat 2 päivää. raskaana en voi olla, koska sekstasimme ekaa kertaa vasta muutamaa päivää aikaisemmin. toivoisin kakkosta heti perään itseasiassa, ja harmittaakin kun menkat eivät alkaneetkaan, taisi olla jotain seksin laukaisemaa vuotoa meillä :(

Onnea kovasti ap:lle!!!
Itse en vielä välttämättä haluaisi olla raskaana mutta eipä tuo nyt ihan hirvee katastrofikaan olisi:) Mieluiten odottelisin ens vuoden puolelle... mutta katotaan nyt miten käy. Ekaakin lasta tehtiin 3 vuotta joten on sitä meikäläisellä ennenkin kiertojen kanssa onkelmia ollut.

Yhteistyössä