Koska mä oon sosiaalisesti täysin kyvytön, niin kerrotteko oliko tää ihan normaalia kanssakäymistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
vai ehkä jopa flirttiä?

Kaupan pihalla oli kalakauppiaita, ajoin autoni siihen niitten viereen. Pari nuorehkoa söpöä miestä oli siinä kauppaamassa niitä. Ja kun astuin autostani ulos, toinen näistä tietysti alkoi heti mulle kauppaamaan tuotteitaan. Jotenkin juttu meni kuitenkin mun autooni ja siihen että mahtaako ne sytyttää koko auton palamaan liekkiensä kanssa jne. Heitettiin huulta tilanteesta. Eipä siinä mitään.
Mutta kun tulin kaupasta, niin samainen mies naurahti että meinaatko pärjätä tosiaan tuolla lasinpesunesteellä (ostin mm sitä) koko päivän ja että ei hän saanut mun autoani syttymään vaikka kuinka yritti. Ja kun menin autooni ja lähdin siitä pois, niin tää mies jäi vielä katsomaan mua ja hymyili.

Mulla on onneton itsetunto ja romanssirintamalla oon viettänyt hiljaiseloa jo pitkään. Olen ajatellut ettei kukaan katsokaan mua kahta kertaa ja että olkoon asia sitten niin. Mutta nyt jäi kutkuttava tunne tuosta kohtaamisesta. Olinkohan mä sen mielestä jotenkin ihana ja flirttaskohan se, vai oliko tuo ihan normaalia kaupparatsun käytöstä?

Joo, mä tiedän että tää on säälittävää.. mut kun ois kiva oppia tunnistamaan tavallinen jutustelu erotuksena kiinnostuksesta tai flirtistä.

Mä olen mielestäni sosiaalisesti vähintäänkin normaalikykyinen ja sanon, että ei tuosta voi tietää. Saattoi olla flirttiä tai ihan tavallista jutustelua. Flirttikin voi olla joko sellaista viatonta, joka ei tarkoita mitään kummempaa, tai sitten sellaista lähempään tutustumiseen tähtäävää. Ainut aika varma juttu on se, että ei se mies sua ainakaan vastenmielisenä pitänyt. Jos olisit ollut sen mielestä jotenkin luotaantyöntävä, ei olisi heitellyt huulta noin vaikka olisi minkälainen kaupparatsu.

Eli mun mielestä ei noita voi mitenkään varmaksi erottaa toisistaan. Totuus selvinnee viimeistään sitten, jos jatkaa flirttiä panoksia lisäten tai vaikka pyytää kahville. :)

Mun veikkaus on kuitenkin, että se piti sua nättinä/mukavana tms. ja siksi jututti tavallista tuttavallisemmin.

Ei tuossa ole mitaan saalittavaa.
Kylla se sopo poika halusi jutella kanssasi ja tutustua sinuun.
En itsekaan tieda milloin nainen olis mahdollisesti kiinostunut minusta,ei ehka koskaan.

En mä tiedä voiko niitä aina tunnistaa, kun ei nää kuitenkaan toisen pään sisälle.
Mut joo, kyllä varmaan löytyy miehiä, jotka flirttailee sulle ja haluaa tutustuakin.

Miksi ajattelet olevasi näkymätön? Höpönlöpön sanon minä. Nyt katsot itseäsi peilistä ja sanot itsellesi olevasi kaunis ja arvokas. Romukoppaan tuommoiset itsesi vähättelyt. Heti. Kuka on tehnyt sinulle pahaa?

[QUOTE="höh";26005954]Miksi ajattelet olevasi näkymätön? Höpönlöpön sanon minä. Nyt katsot itseäsi peilistä ja sanot itsellesi olevasi kaunis ja arvokas. Romukoppaan tuommoiset itsesi vähättelyt. Heti. Kuka on tehnyt sinulle pahaa?[/QUOTE]

Aika monikin on tehnyt pahaa.. lapsuudestani lähtien. Mun kaikki ihmissuhdeviritelmätkin on kaatuneet siihen, että joko mun kanssa on vaan leikitty tai sitten muuten käytetty hyväksi. Lisäksi tää ikuisuuden kestänyt sinkkuus on tehnyt tehtävänsä, oon luopunut siitä ajatuksesta/toiveesta, että joskus löytyis rakkautta mullekin.

Siksipä tuommoinen tämänpäiväinen pieni juttukin tuntuu musta isolta jutulta, joku mies tulee/jää juttelemaan mun kanssa vaikka oon just tullut töistä ja tukka on sekaisin ja naama kiiltää ja mielessä on vain ostoslista :)

No onko ne kauppiaat sielä huomennakin? Sitten menet kyllä takaisin ja sanot, että jäi ihan nälkä sen viime keskustelun jälkeen. Jos et edelleenkään tiedä onko se mies oikeasti kiinnostunut, niin sitten vaan ostat sitä kalaa ihan naama peruslukemilla. :) Kyllä sä siltä sitten jotain lisävihjettä saat.
Ja hei - sun on pakko tulla kertomaan sitten meille! :)

No onko ne kauppiaat sielä huomennakin? Sitten menet kyllä takaisin ja sanot, että jäi ihan nälkä sen viime keskustelun jälkeen. Jos et edelleenkään tiedä onko se mies oikeasti kiinnostunut, niin sitten vaan ostat sitä kalaa ihan naama peruslukemilla. :) Kyllä sä siltä sitten jotain lisävihjettä saat.
Ja hei - sun on pakko tulla kertomaan sitten meille! :)

En tiedä onko ne siellä enää. En mä edes tiedä mistä ne oli. Se mies kyllä katseli suht pitkään mun autoa ja sen rekkaria, tai ainakin musta tuntui siltä.. että luulis sen keinot keksivän jos oikeesti jäin sen mieleen.
Mutta en haluis kuitenkaan olla ihan onneton romanttinen hömppä, joten tuskinpa mulle sellaista tapahtuu että joku tuntematon mies haluaa nähdä niin paljon vaivaa että etsii mut uudelleen käsiinsä.

Yhteistyössä