Koska naista panettaa?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
ninnu46
No ei paneta kylläkään, aika miehinen kommentti. Haluttaa kyllä ja ihan hemmetisti, mutta ei se helpota kun kotona sohvalla on mies joka on kuin lahna...ja saa ollakin..
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä;10796108:
Kävellessäni naisten vessan ohi kuulin oven takaa lauseen: "Minua alkaa aina niin panettaa hänen seurassa."

Miehen korvaan tuo panettaa sana kuulosti kovin oudolta; panettaa ~ haluttaa. Mieshän on yleensä se joka panee.

Oliko kyseessä poikamainen nainen? Olisi mielenkiintoista tietää milloin teitä naisia panettaa ja milloin haluttaa? (Onko panettaminen fyysistä halua?).
 
Maria
nainen panna. Jos nainen päällä pomppimassa, niin silloinhan nainen panee. Jos mies tekee liikkeet niin mies panee. Ja jos molemmat liikehtii niin sitten vaan pannaan. Jos nyt sitten kyseinen nainen vessassa halusi olla se panija niin silloinhan sitä panetti.

No voi teitä sanoihin tarkertujoita.
 
Nainen
nainen panna. Jos nainen päällä pomppimassa, niin silloinhan nainen panee. Jos mies tekee liikkeet niin mies panee. Ja jos molemmat liikehtii niin sitten vaan pannaan. Jos nyt sitten kyseinen nainen vessassa halusi olla se panija niin silloinhan sitä panetti.

No voi teitä sanoihin tarkertujoita.
No minusta kuitenkaan nainen ei pane,tämä on vaan minun näkökanta.
Ja piste.
 
Viimeksi muokattu:
panis
Nykyään tosiaan sanotaan "munat" ja tarkoitetaan miehen siitintä. Saada munaa = saada miehen siitin emättimeensä, harrastaa seksiä. Yleensä tarkoittaa vähintäänkin kohtuullista seksiä.

Teillä on panemiseen tietysti oma maskuliininen näkökulmanne, minä ajattelen panemista taas naisen kannalta. En anna pillua, en paneta itseäni miehellä, en ole passiivinen osapuoli. Harrastan seksiä siinä missä mieskin, minua panettaa, eli koen fyysistä halua. Saan munaa mieheltä, en koe olevani sen antavampi osapuoli kuin mieskään; molemmat antaa ja saa. Harrastan seksiä omasta halustani, omat tarpeeni tyydyttääkseni. Parisuhteessa tai jos muuten välitän miehestä, myös miehen tarpeet tyydyttääkseni. Valitsen itse seksikumppanini omasta halustani. Olen vähintään yhtä aktiivinen toimija seksissä kuin mieskin, omista lähtökohdistani, miehenkin huomioiden. Pidän seksistä ja miehistä :)
Olet aina passiivinen osapuoli ja sua PANNAAN.
 
Viimeksi muokattu:
Panis
nainen panna. Jos nainen päällä pomppimassa, niin silloinhan nainen panee. Jos mies tekee liikkeet niin mies panee. Ja jos molemmat liikehtii niin sitten vaan pannaan. Jos nyt sitten kyseinen nainen vessassa halusi olla se panija niin silloinhan sitä panetti.

No voi teitä sanoihin tarkertujoita.
Nainen nyt pane mitään muuta kuin olutta. Pikemminkin passiivisiä reikäjuustoja olette, jotka mies saa etsimällä etsiä.
 
Viimeksi muokattu:
Outo sanonta
Naiset:
Kostuvatko pöksyt, kun teitä panettaa?
Koska teitä viimeksi panetti?
Miksi (kuka) teitä silloin panetti?
Ei koska panetus syntyy vasta itse tiimellyksen aikana. Viimeksi rakastelin mieheni kanssa torstai-iltana. Olen aina himoinnut miestäni. Kait nuorempia naisia panettaa sanan varsinaisessa merkityksessään silloin kun ovat hedelmöittyvimmillään. Ikänaiset nauttivat vain seksistä kun ei tarvitse enää lisääntyä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Ei koska panetus syntyy vasta itse tiimellyksen aikana. Viimeksi rakastelin mieheni kanssa torstai-iltana. Olen aina himoinnut miestäni. Kait nuorempia naisia panettaa sanan varsinaisessa merkityksessään silloin kun ovat hedelmöittyvimmillään. Ikänaiset nauttivat vain seksistä kun ei tarvitse enää lisääntyä.
Mitä eroa on seksistä nauttimisella ja panetuksella?
 
Viimeksi muokattu:
Esim näin
Mitä eroa on seksistä nauttimisella ja panetuksella?
Seksistä voi nauttia muutenkin kuin panemalla. Paneminen liittyy mielestäni kanimaiseen konekivääritykitykseen passelin panomusiikin tahdissa ja silmät päässä seisoen vailla tajua. Panemista voi tehdä reiän kun reiän kanssa tai kunhan vain on joku kaksilahkeinen. Paneminen on tavoitehakuista suorittamista ei seksistä varsinaisesti nautiskelua.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Esim näin;11069409:
Seksistä voi nauttia muutenkin kuin panemalla. Paneminen liittyy mielestäni kanimaiseen konekivääritykitykseen passelin panomusiikin tahdissa ja silmät päässä seisoen vailla tajua. Panemista voi tehdä reiän kun reiän kanssa tai kunhan vain on joku kaksilahkeinen. Paneminen on tavoitehakuista suorittamista ei seksistä varsinaisesti nautiskelua.
Hyvä noin.
Saanko nyt vihjeitä hyvästä seksistä panematta.

Koska nyt on kyse naisen panemishaluista, niin onko panotilanteessa nainen päällä ja harjoittaa noita kanimaisia otteita?

Jos naista oikein kunnolla panettaa, niin kelpaako hänelle silloin kalu kuin kalu?
 
mulkero
Munia keitetään, paistetaan ja syödään. Kullia runkataan, kullilla kustaan ja kullia työnnellään pillun sisällä. Käsitteet selviksi, ellit!
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11074968:
Jos se lisäksi suhahtaa, niin on kysymyksessä ns. "tuhkamuna"!

Kyllä se on sellainen kova-ääninen pieru, kuuluu varmaan naapuriinkin? Mutta tekee niin hyvää, että taitaisi orkkuun riittää pelkkä pierukin.
 
nyt just
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä;10796108:
Kävellessäni naisten vessan ohi kuulin oven takaa lauseen: "Minua alkaa aina niin panettaa hänen seurassa."

Miehen korvaan tuo panettaa sana kuulosti kovin oudolta; panettaa ~ haluttaa. Mieshän on yleensä se joka panee.

Oliko kyseessä poikamainen nainen? Olisi mielenkiintoista tietää milloin teitä naisia panettaa ja milloin haluttaa? (Onko panettaminen fyysistä halua?).
Joskus panettaa, joskus haluttaa, joskus olo on "Horny". Mua nyt yleensä haluttaa tai oon "sillä tuulella", tosin silloin kun sellainen tuuli on niin ei tarvi arvailla minkälaiset maisemat haarojen välissä on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä