Hei!
Mulla on semmonen tilanne päällä että en oikein tiedä noista oireista, mutta saatan olla raskaana ja siksi olen vähän pihalla tän jutun kanssa...
Kun raskaus on mahdollinen ja oireita on tullu aika lailla heti, mutta mulle ei suostuttu tekemään testiä, koska ne sano siellä että oon vaan tulossa kipeeks ja aattelin sitten että oon ite kuvitellu kaikki nää oireet. Kai se testi on pakko mennä tekemään sit ku menkat on kunnolla myöhässä, eikä ne edes oo vielä mutta nää oireet pistää kyllä mietityttämään.
Menkkojen pitäs alkaa vasta viikon-kahden viikon päästä, mutta ne on epäsäännölliset niin paha mennä sanomaan...
Elikkä siis mulla on pari päivää ollu välillä että mahaa pistelee silleen kummallisesti, varsinkin jos yskin paljon nii oikein pistelee ja vihloo kunnolla (alamahaa siis), pahoinvointia ei oo ollu, mutta kauhee nälkä koko ajan ja vessassa tarttee ravata ku hullu, sitä tosin ei oo kauaakaan ollu, esim. tänään piti käydä kesken koulupäivän vessassa, enkä yleensä käy siellä ollenkaan kun ei tartte, mutta sitten pääsin koulusta ja menin sokokselle, niin taas! Ja sitten päätin poiketa suoraan siitä kauppaan ja siellä tuli taas vessa hätä, vessaan siis heti kun kotiin pääsi. Sitten menin koneelle hetkeksi ja taas vessaan! Tällasta ei oo kyllä ollut koskaan ennen.
Joskus yöllä heräsin siihen että maha oli niin kipeä että jouduin ottamaan särkylääkkeen.
Rinnoissa en oo oikeestaan huomannu melkein mitään muutoksia, mutta maha tuntuu tosiaan jotenkin erilaiselta. Voi olla tietysti että kuvittelen sen.
Oudoin juttu oli se, että kun lähdin kouluun, tuli sellainen maku suuhun kuin olisi syönyt purkillisen niitä rautapillereitä.
Ja sitten ihan tajuton väsymys, 10 tuntien yöunien jälkeenkin myöhästyn koulusta! Mitä ihmettä tämä on? Voiko kuvittelemallakaan saada itselleen tällaisia oireita vai johtuuko tämä kaikki siitä, niin kuin terkkari sanoi että olen tulossa kipeäksi?