Koska pääsen ultaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Plussasin lauantaina, ja epäilen suuresti että viikkoja mulla on kasassa jo 16. Olisi todella hyvä/tärkeää päästä mahdollisimman nopeasti ultaan tarkistamaan asiaa, mutta miten mä saan yhteyttä mun neuvolaan heti, kun niillä noi soittoajat vasta iltapäivällä? Antaako ne mulle ajan kiireisenä tuonne ultaan? Olen niin innoissani ja haluan tietää mielellään jo tänään/huomenna tilanteen.

Onko toinen mahdollisuus mennä Neuvolaan ja hän arvoi raskausviikot 'käsin' ja doplerin kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27066283:
Jos viikkoja 16 niin kai se jo näkyis mahan kasvuna? Ja miksi nyt vasta teit testin jos olisit jo noin pitkällä?

Mä en jaksa selittää nyt koko tilannetta sulle mutta pääpiirteet nämä: mitään oireita ei ole ollut. kuukautisia ei ole tullut mutta se on mun tilateessani aika 'normaalia', joten en ole niitä odottanutkaan. Testin tein sillä olen tuntenut jotain liikehdintää mahdollisesti joten rupesin miettimään että mitäs jos?

Oisko jollain vastauksia mun oikeeseen kysymykseen?

pystyykö neuvola arvioimaan yhtään raskauden pituutta, tarkoitan tunnustelemalla, doplerilla tai verikokeen hormoonipitoisuuden perusteella? Ja en nyt tosiaan mitään tarkkaa aikaa tarkoita vaan osviittaa että missävaiheessa raskautta mennään.

Yhteistyössä