Koska raskausaikana miehenne ei enää lähtenyt yksin pitkille reissuille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Otsikossahan tuo kysymys jo tulikin, eli millä rv olit, kun miehenne ei enää tahtonut lähteä kauas matkoille yksin, sillä syyllä, että synnytys voi käynnistyä? Tai missä vaiheessa tahdoit itse, että mies ei enää lähde kauas?
Ja pitkillä matkoilla tarkoitan sellaisia matkoja, joista ei pääse synnytykseen mukaan jos se yhtäkkiä käynnistyisi.Esim ulkomaan reissuja.

jooo..... mies tuli 4 aamuyöstä kotiin kun taksi tuli kuudelta hakemaan sovittuun käynnistykseen.... mä en anna sille ikinä anteeks ku ei tullu mukaan...eteenkään kun kävi miten kävi

mies oli reissuhommissa ku nuorin synty. sattu oleen just vapaa viikko ku synnytys käynnisty ja poika synty keskiviikkona, seuraavana maanantaina mies oli jo reissussa. Poikasella hyvin ajotettu maailmaan tulo =)

Miehellä olisi ollut firman "koulutustilaisuus" 200 km päässä laskettua aikaa edeltävänä viikoloppuna (la oli seuraava torstai) ja sinne hän ei enää lähtenyt. Työreissulla oli vielä kuukautta ennen laskettua aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jooo..... mies tuli 4 aamuyöstä kotiin kun taksi tuli kuudelta hakemaan sovittuun käynnistykseen.... mä en anna sille ikinä anteeks ku ei tullu mukaan...eteenkään kun kävi miten kävi

no miten kävi?

tuli komplikaatioita.vauva sokeutui,solisluu murtui.js kaiken päälle sai mrsa tartunnan

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

no miten kävi?

tuli komplikaatioita.vauva sokeutui,solisluu murtui.js kaiken päälle sai mrsa tartunnan

:hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
okei, oonko nipo jos en tahtois miehen lähtevän 2,5 viikkoa ennen laskettua aikaa ulkomaille?

Jos kyse on lomamatkasta niin en minäkään tykkäisi, mutta työmatkan kohdalla antaisin mennä. Eli riippuisi siis syystä. Mutta ainahan voi tapahtua jotain odottamatonta. Esim työkaverini joutui sairaalaan päivää ennen kuin vaimo meni synnyttämään tai kuten isäni joka ei saanut matkustuslupaa ollessaan työkeikalla maassa jossa oli sota minun syntyessäni, Hyvin kaikki silti meni.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
okei, oonko nipo jos en tahtois miehen lähtevän 2,5 viikkoa ennen laskettua aikaa ulkomaille?

Jos kyse on lomamatkasta niin en minäkään tykkäisi, mutta työmatkan kohdalla antaisin mennä. Eli riippuisi siis syystä. Mutta ainahan voi tapahtua jotain odottamatonta. Esim työkaverini joutui sairaalaan päivää ennen kuin vaimo meni synnyttämään tai kuten isäni joka ei saanut matkustuslupaa ollessaan työkeikalla maassa jossa oli sota minun syntyessäni, Hyvin kaikki silti meni.

juu ihan lomamatkaa tässä tarkoitin.

Mun mies ei koskaan reissaa missää yksin. Ja siis ihan omasta halustaan toimii näin, ei pakotuksesta.
Ei oo sellanen työ, että ois työmatkoja ja muuten ei tahdo mennä. Haluaa kuulemma reissailla yhdessä. Ollaanko me jotenkin poikkeavia?

Ja siis yhdessä nyt 8 vuotta...että ei mikään teinien ihkujuttu.

Risteilyllä kävi , kun olin n. 15 raskausviikolla. Sitäkin kyllä kyseli kovasti, et voiko hän mennä jne jne.. Miä oikeen käskin menemään, kun vielä pääsee :D
Raskausviikon 30 jälkeen oli kyllä soiton päässä-10 minsassa kotiin

Loppuun asti meni työreissuilla, viimeseltä tuli kotiin päivää ennen laskettua aikaa. Lomareissuilla ei juuri käy, ei tykkää reissata ulkomailla, yhdessä sitten kotomaassa...

No miehen ei tarvi duunin takia reissata 10 kilsaa kauemmaksi. Muuten rauhottui ihan kotioloihin siinä 25 viikon tienoilla. Mulla oli tosin monikkoraskaus ja ihan kaikki kotihommat ja koiranhoito oli miehen vastuulla viikkotolkulla ennen kolmikon syntymää.

Meillä mies ei lähtenyt enää kuukautta ennen la:ta yli tunnin ajomatkan päähän. Viinakaan ei maistunut, kun tajusi, ettei pääsisi humaltuneessa tilassa synnärille.

Lisäksi paasasi kaverilleen, joka suunnitteli lähtevänsä lappiin reissuun kolmea viikkoa ennen heidän la:ta, että oletko todellakin valmis jäämään paitsi elämäsi hienoimmasta kokemuksesta. :D

Yhteistyössä