Koska teillä alkoi raskaus näkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mielenkiinnosta kyselen että millä viikoilla teillä on alkanut raskaus näkyä? Viime raskaudessani työkaverit alkoivat huomata asian vasta 29 vkon tietämillä. Nyt olen uudelleen raskaana, oletan että maha tulee olemaan suunnilleen samankokoinen...

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Toinen raskaus näkyy yleensä aiemmin kuin ensimmäinen. Toki se on yksilöllistä.

Mulla näkyi esikoisen aikaan siinä viikoilla 20 ja tämän toisen kanssa n. rv30 vaikka olin laihempi toisen raskauden alettua, että todellakin yksilöllistä.

Ekasta muistaakseni joskus 17 viikolla ja samoin toisesta,mut tästä viimesestä näkyi jo 8viikosta,oli turvotusta.. 10 viikolla oli jo iso maha et monet luuli et oisin ollut paljon pidemmällä..

...Ihan hyvä kuulla teidän kokemuksia, mä tyhmänä oletin että maha tulee tietenkin olemaan yhtä pieni tälläkin kertaa, mutta eihän se näköjään välttämättä niin mene!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...Ihan hyvä kuulla teidän kokemuksia, mä tyhmänä oletin että maha tulee tietenkin olemaan yhtä pieni tälläkin kertaa, mutta eihän se näköjään välttämättä niin mene!

Mulla tässä raskaudessa on paljon pienempi maha kuin esikoisen aikaan, se oli jotakin ihan hirveää kuinka paljon paisuin silloin.Mutta täss raskaudessa sellainen pikku kirppu vaan, ihan pieni pallo.

Yhteistyössä