M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi harmi, lapsilisiä ei enää maksetakaan, ne on lopetettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:ai vitsi mitenköhän tässä pärjätään kun ei ole kuin noin 20e rahaa....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi harmi, lapsilisiä ei enää maksetakaan, ne on lopetettu.
NÄIN JUST |O rupee nyppiin kun AINA sama aloitus |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä ainakin olen ymmärtänyt tän olevan vitsi. Hieman kulunut vitsi, mutta kuitenkin.
Ei kukaan oikeasti niin pönttö ole, ettei tietäisi maksupäivää. Etenkään rahapulassa oleva ei voi olla sitä tiedostamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:ai vitsi mitenköhän tässä pärjätään kun ei ole kuin noin 20e rahaa....![]()
Helposti jos vain ruokaan tarvitte, sen tekee vaikka 10e kahdeksi päiväksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä ainakin olen ymmärtänyt tän olevan vitsi. Hieman kulunut vitsi, mutta kuitenkin.
Ei kukaan oikeasti niin pönttö ole, ettei tietäisi maksupäivää. Etenkään rahapulassa oleva ei voi olla sitä tiedostamatta.
Mie on sitten varmaan pönttö, kun en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:Kahdellakympillä kyllä selviäis... mulla ei ole kuin alle 5 euroa ja pakko siinitellä vielä pari päivää. Onneks on kaapisa ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä ainakin olen ymmärtänyt tän olevan vitsi. Hieman kulunut vitsi, mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä ainakin olen ymmärtänyt tän olevan vitsi. Hieman kulunut vitsi, mutta kuitenkin.
No ole sitten pönttö. Kelan sivuilla on päivät. Ja on jo vuosia ollu maksupäivä joka kuukauden 26. päivä tai jos sattuu viikonlopun ajalle tai maanantaille niin sitten edellinen arkipäivä. Helppo muistaa ja kalenterista kattoa. Mä oon merkannu kalenteriin ne päivät Kelan sivuilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä ainakin olen ymmärtänyt tän olevan vitsi. Hieman kulunut vitsi, mutta kuitenkin.
No ole sitten pönttö. Kelan sivuilla on päivät. Ja on jo vuosia ollu maksupäivä joka kuukauden 26. päivä tai jos sattuu viikonlopun ajalle tai maanantaille niin sitten edellinen arkipäivä. Helppo muistaa ja kalenterista kattoa. Mä oon merkannu kalenteriin ne päivät Kelan sivuilta.
Juu on päivät Kelan sivuilla, mutta miks niitä ei saa täällä kysyä ilman, että puoli palstaa vetää herneet nenään ja alkaa vittuilemaan. Joillainhan voi olla esim. sellanen tilanne, että normaalisti ei tarvitse päivälleen seurata milloin mikäkin raha tilille napsahtaa, mutta sitten tulee tiukempi kuukausi, milloin maksupäivä on tärkeä ja merkittävä. Ihmisillä kun tuppaa olemaan erilaisia tilanteita ja kaikissa lapsiperheissä se lapsilisäpäivä ei ole merkattu joka kalenteriin ja taottu tulikirjaimilla päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi harmi, lapsilisiä ei enää maksetakaan, ne on lopetettu.
NÄIN JUST |O rupee nyppiin kun AINA sama aloitus |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tuli vaan mieleen:Jokuhan on voinut saada ekan lapsensa hiljattain ja vasta alottanut palstailun, eli Ei OIKEASTI tiedä!
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Koska tulee lapsilisät?