Koska tuo vatsatauti lopullisesti paranee??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
9-vuotiaalla alkoi lauantaina vatsatauti, la oksensi ja ripuloi, su vain ripuloi ja ma sekä oksensi että ripuloi ja ti taas ripuloi. Eilen ei enää ripuloinut, mutta ruuan jälkeen tuli aina vatsakipu.
Ja tänään sama juttu, ruuan jälkeen tulee mahakipu joka on ihan selkeä, haluaa mennä pitkälleen kun alkaa koskea. Ripulia ei tänäänkään ole ollut, kahdesti käynyt kyllä kakalla ja hitusen tavallista löysempää.
Muuten on ihan pirteä.

Kuinka kauan tämä oikein kestää ennen kuin lopullisesti paranee? Toivottavasti edes ensi viikoksi loppuisi ettei tarvitse toista viikkoa olla koulusta pois.
Onko muilla ollut tällaista että varsinaisen oksentelun ja ripulin jälkeen jää tuo mahakipu ja aavistuksen löysä vatsa päiväkausiksi?

Meidänkin pojalla kesti viikon ja joutui olemaan myös viikon pois koulusta...

Mä tuudittauduin vaan siihen, että kyllä se joskus loppuu :whistle: Gefilusta ym vaan niin sen ainakin pitäis helpottaa oloa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:

Mä tuudittauduin vaan siihen, että kyllä se joskus loppuu :whistle: Gefilusta ym vaan niin sen ainakin pitäis helpottaa oloa :heart:

Ei siis näköjään olla ainoita.
Relaa ja Gefilusta olen antanutkin jos edes vähän nopeuttaisi oireiden loppumista.
Oliko teilläkin tämä loppuaika että varsinainen ripuli/oksentelu jo pois mutta edelleen vatsa oireili kipuina ym.?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Relaa ja Gefilusta olen antanutkin jos edes vähän nopeuttaisi oireiden loppumista.
Oliko teilläkin tämä loppuaika että varsinainen ripuli/oksentelu jo pois mutta edelleen vatsa oireili kipuina ym.?

Kyllä. Poitsu ollut tämän viikon koulussa ja vielä eilenkin valitti vatsakipua kun söi vähän raskaampaa ruokaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Kyllä. Poitsu ollut tämän viikon koulussa ja vielä eilenkin valitti vatsakipua kun söi vähän raskaampaa ruokaa :|

Kiitos tiedosta. Kaipa tämä meilläkin joskus loppuu ja olisi jo viikonlopun jälkeen ok, mutta kenkku tauti on, ei tällaista vatsatautia ole vielä ennen ollut meidän perheessä.

Yhteistyössä