Kosketuksen puute

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuvalle miehelle
^ Lähinnä se tuntuu siltä että toinen tulee liian lähelle... liian tiiviisti omalle reviirilleni... kestääkö tämä kuan? Olkapäälle taputus ohimennen on paras... ei mitään vaatimusta, vain kannustava ja turvallinen ele eikä liian voimakkaasti. Meitä on tälläisiäkin ihmisiä.
 
tsemppaaja
Henkkoht. kokemuksesta väittäisin että kosketuksen välttäminen voi johtua stressistä tai jostain kroonisesta kolotuksesta, minkä kanssa mies on oppinut sinnittelemään. Kun ketuttaa ja kolottaa niin huomion osoitukset jää pois ensin. Kun kolotuksen saa pois niin kyllä alkaa vaimon helliminen taas maistua. On muuten aivan sama miltä se näyttää ;-)

Tarkistaisin eka onko kovia lihasjännityksiä yms. Hyvä helposti havaittava oire kipuilusta. Jos on niin sitten vaan hakemaan lekurilta syytä ja sitä korjailemaan. Miehille on aika vaikea valittaa vaivoistaan (siihen ei varsinaisesti kannusteta nuoremmalla iällä) ja kun riittävän kauan puree hammasta niin sitä ei enää itse edes tajua. Eli pitäisi saada kaveria herkisteltyä kuuntelemaan itseään ja ottamaan itsensä hoitaminen ja kunnioittaminen vakavasti.

Itsellä esim. uniapnean ja työstressin hoito on kyllä tehnyt ihmeitä.

Haleja ja systemaattista ongelmanratkaisua.
 
mies40
Tottakai sinä olet ihan normaali. Ei miehesikään epänormaali ole, vain aivan erilainen. Siinä se on ja tämän pettymyksen kanssako meinaat koko elämäsi elää?. Sairastut.

Itselläni oli samanlainen ja lisäksi pelkäsi seksiä. Myöhemmin osoittautui, että mies oli himojaan pidättelevä piilohomo ja lisäksi kiinnostunut pikkupojista.

Ammattini vuoksi satun tietämään, että seksi- ja läheisyyskammoisia miehiä on pilvin pimein. Kumma kun ovat jonkun naisen saaneet kiusatakseen. Minusta se on aikamoista pettämistä, että menee naimisiin haluamatta koskettaa toista.
Saattaa samanlaisia olla naisissakin, näin olen ymmärtänyt, mutta hiukan vähemmän kuin miehissä.
ohan se joo pettämsitä tavallaan mutta mites kun te naiset syyllisttytte siihen myös jos on ruuhkavuodet. lapsista saa tarpeeksi läheisyyttä joten ukko ei enää kiinnosta!
 
Viimeksi muokattu:
Yksin
Täällä myös mies kumppanina jota ei tunnu koskettelu kiinnostavan puolin eikä toisin. Kammottaa vaan että onko hänkin joko homo, mitä tosin kaikki ovat vuosia epäilleetkin kun on elänyt aina yksin vai onko hän joku pervo pedofiili kenties. Jotain outoa hänessä on. Alaston keho ei väräytä häntä lainkaan eikä häntä kiinnosta siihen koskea. Pettämiseen en varsinaisesti usko. Hän tuskin kykenisi panemaan vierasta naista kun ei puoli vuotta sitten kyennyt minuakaan. Alusta asti tätä on siis jatkunut ja me olemme tuore pari sentään. Tuntuu vaan niin epäreilulta että uskoin ja luotin ja tähän on tultu. Ei hän tarvitse minua mihinkään. Miksi roikuttaa minua sitten tässä?
 
valinta
Täällä myös mies kumppanina jota ei tunnu koskettelu kiinnostavan puolin eikä toisin. Kammottaa vaan että onko hänkin joko homo, mitä tosin kaikki ovat vuosia epäilleetkin kun on elänyt aina yksin vai onko hän joku pervo pedofiili kenties. Jotain outoa hänessä on. Alaston keho ei väräytä häntä lainkaan eikä häntä kiinnosta siihen koskea. Pettämiseen en varsinaisesti usko. Hän tuskin kykenisi panemaan vierasta naista kun ei puoli vuotta sitten kyennyt minuakaan. Alusta asti tätä on siis jatkunut ja me olemme tuore pari sentään. Tuntuu vaan niin epäreilulta että uskoin ja luotin ja tähän on tultu. Ei hän tarvitse minua mihinkään. Miksi roikuttaa minua sitten tässä?
Miksi itse roikut?
Sinähän sen valinnan teet.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hei!

Kirjoitan tätä sekä mieheni että itseni puolesta. Olemme olleet 15 vuotta naimisissa. Asiat ovat muuten ihan ok mutta minua surettaa suhteessamme hellyyden puute ja kyllä seksiäkin voisi olla useammin. Mieheni mielestä olen epänormaali nainen kun kaipaan kuulemma lapsellisesti kosketusta. Kertokaa, hyvät naiset ja miehet, kuinka teidän mielestänne asia on!

Mieheni ei omaaloitteisesti halaa eikä koske minua muutenkaan koskaan. En edes muista milloin hän on sanonut rakastavansa minua. Seksiä on pari kertaa kuukaudessa useimmiten minun aloitteestani. Olen vuosien varrella käynyt läpi monenlaista: olen miettinyt mikä minussa on niin pahasti vialla, onko hänellä joku toinen jne. Välillä on tuntunut katkeralta, kun olen miettinyt millaista voisi olla. Nyt olen alkanut ajatella, että hän on luonteeltaan sellainen eikä muuksi muutu. Hänen mielestään tällainen sisar-veli-avioliitto on täysin normaali ja minä se outo.

Meillä on niin paljon yhteistä ettemme haluaisi erota. Sanokaa, olenko outo ja vaadinko liitolta mahdottomia. Seksistä selviän yksinkin mutta hellyyden ja kosketuksen puute tuntuu tosi pahalta. Iho aivan kihelmöi välillä kosketuksen puutteesta. Mies useimmiten suuttuu kun pyydän koskettamaan. Hän ei itse kuulemma kaipaa koskemista eikä hellyyttä lainkaan. Elävätkö muut tällaisessa liitossa? Onko muilla samanlaisia miehiä? Kuinka jaksatte? Asiasta emme voi keskustella enkä ole kertonut koskaan kenellekään.
 
vierailija
Täällä myös mies kumppanina jota ei tunnu koskettelu kiinnostavan puolin eikä toisin. Kammottaa vaan että onko hänkin joko homo, mitä tosin kaikki ovat vuosia epäilleetkin kun on elänyt aina yksin vai onko hän joku pervo pedofiili kenties. Jotain outoa hänessä on. Alaston keho ei väräytä häntä lainkaan eikä häntä kiinnosta siihen koskea. Pettämiseen en varsinaisesti usko. Hän tuskin kykenisi panemaan vierasta naista kun ei puoli vuotta sitten kyennyt minuakaan. Alusta asti tätä on siis jatkunut ja me olemme tuore pari sentään. Tuntuu vaan niin epäreilulta että uskoin ja luotin ja tähän on tultu. Ei hän tarvitse minua mihinkään. Miksi roikuttaa minua sitten tässä?
 
Hei!

Kirjoitan tätä sekä mieheni että itseni puolesta. Olemme olleet 15 vuotta naimisissa. Asiat ovat muuten ihan ok mutta minua surettaa suhteessamme hellyyden puute ja kyllä seksiäkin voisi olla useammin. Mieheni mielestä olen epänormaali nainen kun kaipaan kuulemma lapsellisesti kosketusta. Kertokaa, hyvät naiset ja miehet, kuinka teidän mielestänne asia on!

Mieheni ei omaaloitteisesti halaa eikä koske minua muutenkaan koskaan. En edes muista milloin hän on sanonut rakastavansa minua. Seksiä on pari kertaa kuukaudessa useimmiten minun aloitteestani. Olen vuosien varrella käynyt läpi monenlaista: olen miettinyt mikä minussa on niin pahasti vialla, onko hänellä joku toinen jne. Välillä on tuntunut katkeralta, kun olen miettinyt millaista voisi olla. Nyt olen alkanut ajatella, että hän on luonteeltaan sellainen eikä muuksi muutu. Hänen mielestään tällainen sisar-veli-avioliitto on täysin normaali ja minä se outo.

Meillä on niin paljon yhteistä ettemme haluaisi erota. Sanokaa, olenko outo ja vaadinko liitolta mahdottomia. Seksistä selviän yksinkin mutta hellyyden ja kosketuksen puute tuntuu tosi pahalta. Iho aivan kihelmöi välillä kosketuksen puutteesta. Mies useimmiten suuttuu kun pyydän koskettamaan. Hän ei itse kuulemma kaipaa koskemista eikä hellyyttä lainkaan. Elävätkö muut tällaisessa liitossa? Onko muilla samanlaisia miehiä? Kuinka jaksatte? Asiasta emme voi keskustella enkä ole kertonut koskaan kenellekään.
Meillä sama juttu mutta mies on niin itseriittoinen ja sisäänpäin kääntynyt tunnevammainen mutta jos ei vaadi mitään on vaan niin hyvä tulee miehet kun ei jaksa keskustella kun siitä ei tule kuulemma sitten loppua siitä asioitten punomisesta.no ehkä osa totta mutta tyhjän saa pyytämättäkin kuulemma
 
Miehen koskettaminen merkitsee naiselle vaatimusta seksistä. Minun koskettaminen loppui hiljakseen kun vaimon peppu ja rinnat muodostuivat niin kielletyiksi alueiksi. Naista on liian vaikea koskettaa...
Hölynpölyä.
Naista on todella helppo koskettaa, kunhan osaa hiukankin eläytyä naisen osaan.
oletetaanpa, että istutte vaikka sohvalla vierkkäin töllöä tuijottamassa.
Heität vain käsivartesi hänen hartioidensa yli ja alat pikkuhiljaa sormenpäillä hieroa ohimoa. Ihan kevyt sively riittää. Pian huomaat, että pää alkaa kallisua sinuun päin ja silloin voit ulottaa koskettelun jo niskaan ja kaulan sivuun taakse. Ja varsinkin kallonpohjan kuoppa on monille naisille se herkkupaikka, kokeile sitä, mutta ensin vain varovasti. Voit sitten varovaisesti edetä alaspäin, niska ja hartiat, lapaluiden välinen alue on useilla naisilla hyvin kireätä aluetta ja suorastaan huutaa käsiesi kosketusta. Muista koko ajan rauhlliset ja hellät otteet. Jo pelkästään senkin vuoksi, että kireä niska ja hartianseutu on todella arkaa aluetta.
Noudata nyt aluksi näitä ohjeita, mutta älä sitten tule minulle valittamaan, kun vaimo vaatii tätä hoitoa jatkuvasti.
 
Hölynpölyä.
Naista on todella helppo koskettaa, kunhan osaa hiukankin eläytyä naisen osaan.
oletetaanpa, että istutte vaikka sohvalla vierkkäin töllöä tuijottamassa.
Heität vain käsivartesi hänen hartioidensa yli ja alat pikkuhiljaa sormenpäillä hieroa ohimoa. Ihan kevyt sively riittää. Pian huomaat, että pää alkaa kallisua sinuun päin ja silloin voit ulottaa koskettelun jo niskaan ja kaulan sivuun taakse. Ja varsinkin kallonpohjan kuoppa on monille naisille se herkkupaikka, kokeile sitä, mutta ensin vain varovasti. Voit sitten varovaisesti edetä alaspäin, niska ja hartiat, lapaluiden välinen alue on useilla naisilla hyvin kireätä aluetta ja suorastaan huutaa käsiesi kosketusta. Muista koko ajan rauhlliset ja hellät otteet. Jo pelkästään senkin vuoksi, että kireä niska ja hartianseutu on todella arkaa aluetta.
Noudata nyt aluksi näitä ohjeita, mutta älä sitten tule minulle valittamaan, kun vaimo vaatii tätä hoitoa jatkuvasti.
No nyt tuli päiväunet kehiin
 

Yhteistyössä