Kosketusnäytöllisten luurien omistajat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nokia 5800 xm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nokia 5800 xm

Vieras
Ihan pientä gallupin tynkää... Oletteko olleet tyytyväisiä kosketusnäyttölliseen puhelimeen. Itse ole omistanut sellaisen vuoden alusta lähtien ja alku oli jotenkin hankala. Mutta nyt en enää pois vaihtaisi. Luuri toimittaa ihan tavallisten toimintojen lisäksi pelikoneena ja takapenkin videonäyttönä...

Sellainen ongelma on kyllä tullut luurin myötä että tahdon näpelöidä kaikkea muutakin. Kaupassa kun pitää valita debit tai kredit niin olen useamman kerran koittanut painaa näyttöä. Puhelimessani kesti hetken aikaa että hoksasin kaikki eri mahdollisuudet...

Alkuperäinen kirjoittaja majlis:
Minä olisin voinut jättää ostamatta. Eli mulla ei toimi tuo kosketusnäyttö homma. En siis oikeen tykkää sitä käyttää, vaikka en paljoa viestittelekään. :/

Siinä on kosketusnäyttö ja esiinvedettävä näppis.

Mulla on kaksi, N97mini ja X6 ja noista N97mini istuu mulle kuin nyrkki silmään. RRRRRRAKASTAN sitä luuria. Plussaa se näppis liukukannen alla ja se, että reagoi kynnellä napauttamiseen. Tykkäsin N97:stakin, mutta ehkä toi mini on vielä enemmän mun makuun...

X6:sta en niin perusta, mun on hankala käyttää sitä kun ei reagoi kynteen, ainoastaan sormenpäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mulla on kaksi, N97mini ja X6 ja noista N97mini istuu mulle kuin nyrkki silmään. RRRRRRAKASTAN sitä luuria. Plussaa se näppis liukukannen alla ja se, että reagoi kynnellä napauttamiseen. Tykkäsin N97:stakin, mutta ehkä toi mini on vielä enemmän mun makuun...

X6:sta en niin perusta, mun on hankala käyttää sitä kun ei reagoi kynteen, ainoastaan sormenpäähän.

X6 ei regoi kuin sormenpäähän? Outoa koska on sentään aikas uusi luurimalli. Kyllä mun nokia 5800 reagoi molempiin.

joskus viime kesänä ostin 5800sen, näyttö on ihan kulunut rumaksi, kun tikutan viestit. siitä en tykkää, olis pitäny sittenkin ostaa se suojakalvo. sormet on liian paksut kirjottaa viestejä kosketusnäytöllä, siks käytän tikkua. tikun säilytyspaikka löystyy käytössä, joten eka tikku on jo pudonnut, onneks paketissa oli varatikku, jota on pitänyt teipata, et pysyy tiiviisti tallessa.

ja tottakai jotain perusominaisuuksia nokialaisissa saa aina kaupanpäälle. kuten että jos joku soittaa kesken netinselailun tai laittaa viestiä, puhelin vetää toisinaan ittensä jumiin eikä auta ku irrottaa akku, ennenku helpottaa. muuten loistava peruskapula mun tarpeisiin, suuri näyttö netinselailuun ja lapset viihtyy kun näyttää siitä videota tai kuvia ta pelaa.

ja suuri näyttö on hyvä navigaattorikäytössä :)

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
joskus viime kesänä ostin 5800sen, näyttö on ihan kulunut rumaksi, kun tikutan viestit. siitä en tykkää, olis pitäny sittenkin ostaa se suojakalvo. sormet on liian paksut kirjottaa viestejä kosketusnäytöllä, siks käytän tikkua. tikun säilytyspaikka löystyy käytössä, joten eka tikku on jo pudonnut, onneks paketissa oli varatikku, jota on pitänyt teipata, et pysyy tiiviisti tallessa.

ja tottakai jotain perusominaisuuksia nokialaisissa saa aina kaupanpäälle. kuten että jos joku soittaa kesken netinselailun tai laittaa viestiä, puhelin vetää toisinaan ittensä jumiin eikä auta ku irrottaa akku, ennenku helpottaa. muuten loistava peruskapula mun tarpeisiin, suuri näyttö netinselailuun ja lapset viihtyy kun näyttää siitä videota tai kuvia ta pelaa.

ja suuri näyttö on hyvä navigaattorikäytössä :)
Mulla on ollut kalvo alusta lähtien käytössä. En osaa vielä sanoa onko hyötyä. Kokeilin myös Samsungin vastaavaa mutta olen Nokiaan jumiutunut. Tosin jumiin en ole vielä luuriani saanut. Ja tämäkin keskustelu käydään puhelimen välityksellä...

Mulla on iPhone, enkä luopuisi siitä ikinä. Miehellä on N900, ja on mielestäni ihan kauhea käyttää. En muutenkaan ostaisi enää itse Noksua. Työpuhelimena on kyllä sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja BR:
Mulla on iPhone, enkä luopuisi siitä ikinä. Miehellä on N900, ja on mielestäni ihan kauhea käyttää. En muutenkaan ostaisi enää itse Noksua. Työpuhelimena on kyllä sellainen.

iPhonessa on surkean huono resoluutio N900:een verrattuna eikä siinä ole 900 MHz:n 3G:tä, ei moniajoa, ei vaihdettavaa akkua yms perustärkeitä juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

iPhonessa on surkean huono resoluutio N900:een verrattuna eikä siinä ole 900 MHz:n 3G:tä, ei moniajoa, ei vaihdettavaa akkua yms perustärkeitä juttuja.

ahaaaaaaa, ilman näitä hienouksia ei puhelua pysty soittamaan ja vastaanottamaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

ahaaaaaaa, ilman näitä hienouksia ei puhelua pysty soittamaan ja vastaanottamaan :o

Iso resoluutio= ei tarvitse zoomailla vaan näkyy paljon kerralla, voi katsoa youtubea tai elokuvia. 3G merkkaa nopeaa tiedonsiirtoa (jopa 10 megainen yhteys), moniajossa voit selata ja kuunnella musiikkia tms yhtä aikaa ja akku vanhenee älykännykässä vuodessa eli vuoden kuluttua ei tarvitse vaihtaaa uutta luuria (Appleen ei voi vaihtaa akkua).

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Iso resoluutio= ei tarvitse zoomailla vaan näkyy paljon kerralla, voi katsoa youtubea tai elokuvia. 3G merkkaa nopeaa tiedonsiirtoa (jopa 10 megainen yhteys), moniajossa voit selata ja kuunnella musiikkia tms yhtä aikaa ja akku vanhenee älykännykässä vuodessa eli vuoden kuluttua ei tarvitse vaihtaaa uutta luuria (Appleen ei voi vaihtaa akkua).

minkähän takia mun i-phonessa sitten mallimerkkikin on 3 g s ja akunkin voi kyllä vaihtaa :D

Olen katsonut youtubea, leffoja en katsokaan noin pienestä näytöstä vaan telkusta, tiedonsiirtokapasiteetti on riittänyt mainiosti ja akku menee Nokian puhelimista. Apple päivittää fixejä myös vanhoihin malleihin jatkuvasti, mm. tuo akun keston parantaminen.

Olen katsonut youtubea, leffoja en katsokaan noin pienestä näytöstä vaan telkusta, tiedonsiirtokapasiteetti on riittänyt mainiosti ja akku menee Nokian puhelimista. Apple päivittää fixejä myös vanhoihin malleihin jatkuvasti, mm. tuo akun keston parantaminen.

N900:ssa onkin 3x tarkempi näyttö, sitä kelpaa katsella!

Oletko varma, ettei puhelimesi ole piraatti ? Oikeaan Appleen ei voi vaihtaa akkua, uusimpiin läppäreihinkin taisi olla vastaava ominaisuus tulossa. Aikamoista kertakäyttökulttuuria, sanoisin!

[/quote]

N900:ssa onkin 3x tarkempi näyttö, sitä kelpaa katsella!

Oletko varma, ettei puhelimesi ole piraatti ? Oikeaan Appleen ei voi vaihtaa akkua, uusimpiin läppäreihinkin taisi olla vastaava ominaisuus tulossa. Aikamoista kertakäyttökulttuuria, sanoisin![/quote]

Aikamoista asiantuntevuutta ja puskiin ammuskelua sanoisin. Applen tuotteisiin (niin puhelimiin, ipod touhceihin kuin uusiin kannettaviinkin) VOI vaihtaa akun, joskaan et voi sitä tehdä kotona. Viet koneen huoltoon ja valtuutettu huolto vaihtaa sen parilla kympillä (sisältäen vanhan akun oikeaoppisen kierrätyksen).

Yhteistyössä