Kosketusnäytöllisten puhelinten omistajat hohoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kun saisi kuukauden koekäyttöön...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi kun saisi kuukauden koekäyttöön...

Vieras
Oletteko olleeet tyytyväisiä kännykkäänne? Mikä merkki/malli kyseessä? Ja mihin ette ole olleet tyytyväisiä? Harkinnassa tuollainen itselläkin, mutta pelkään näppäinlukon huonoutta ja naarmuja näytössä...

mulla on nokian xpressMusic - en muista mikä on virallinen "nimi" puhelimelle.
ihan on loistava- ei naarmuunnu kun pitää kotelossaan sitä taskussa tai laukussa. ei mitään pahaa sanottavaa koko luurista.

Mulla on ollut tuo uus Nokian X6 nyt viikon ja päivän, ja se on ihan susi! Heittää jumiin tosi usein, hävittelee ja palauttelee kuvia ja musiikkeja mielensä mukaan, välillä ei voi vastata puheluihin, kaikki puhelut ei aina edes hälytä. Hieno se kyllä on, mutta en suosittele :/

Minulla on Sony Ericssonin Aino, joss on osittain kosketusnäyttö. Eli esim. kameraa ja mp3 käytetään kosketusnäytön avulla. Olen kyllä ollut tyytyväinen. Miehellä on Applen iPhone ja hän on myös erittäin tyytyväinen valintaansa. Mietin sitäkin pitkään, mutta päädyin yksikertaisempaan malliin.

Mulla on Nokian musiikkipuhelin, olisko 3500 xpress music ollu sen nimi. muuten toimiva peli, mutta sormilla kirjoittaminen on hieman liian hankalaa, näyttö tottelee paremmin sitä "tikkua". näyttö ei ole mulla naarmuuntunu yhtään, kyllä sitä erilailla varjelee kuin normaalia näppäinpuhelinta. Jos valitsisin uudelleen, ostaisin ihan tavallisen.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ihan on loistava- ei naarmuunnu kun pitää kotelossaan sitä taskussa tai laukussa. ei mitään pahaa sanottavaa koko luurista.

Eli ei esim. näppäinlukko aukene ja tapahdu taskusoittoja? Siskon on jokin nokian koskatusnäytöllinen ja siltä tulee noin kerran viikossa taskusoitto... Mitä luulet että näytölle tapahtuu jos se on taskussa ilman koteloa. Avaimet yritän pistää eri taskuun.

Eli ei esim. näppäinlukko aukene ja tapahdu taskusoittoja? Siskon on jokin nokian koskatusnäytöllinen ja siltä tulee noin kerran viikossa taskusoitto... Mitä luulet että näytölle tapahtuu jos se on taskussa ilman koteloa. Avaimet yritän pistää eri taskuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap endielle:

no se naarmuuntuu se näyttö, jos et pidä koteloa .. ei mulla mitään vahinkosoittoja ole koskaan tullut, se ei ole oikein mahdollistakaan kyllä tällä mallilla minusta jos on näppis lukossa ( sivussa on "liukuva näppäin" jolla puh auki ja kiinni ja se on hyväs suojassa kotelossa, ei aukase luuria mitenkään ittekseen.. )

Itse olen tänään menossa hakemaan Gigantista Nokian 5530 Xpress Music-puhelimen. Ei ole edes kauhean kallis, 169 ?, ja siinä on wlanikin. Luin eilen pitkät pätkät arvosteluita ja foorumeita ihmisten mielipiteistä ja käyttökokemuksista, ja vakuutuin sen verran että haen tuon tänään itselleni :)
Ainoa pitkä miinus oli 3G:n puuttuminen, mutta en ole sitä tähänkään mennessä tarvinnut.

Mulla Applen iPhone 3G S. Tykkään erittäin paljon. Ei tule "taskusoittoja", koska se vaatii kosketusnäytölle sormen, ja näppäinlukko avataan niin, että ensin painetaan nappia ja sitten vielä näytöllä liu'utetaan avaa painiketta :) Näyttö ei ole naarmuuntunut ilman mitään suojiakaan, mutta eipä ne näytönsuojakalvotkaan paljoa maksa, että jos sellaisen hankkisi tässä itsekin. Todella helppokäyttöinen, tekstiviestien kirjoittaminen ei ole vaikeeta yms.. Tykkään enkä varmaankaan enää vaihda pois, paitsi uudempaan iPhoneen :)

Mulla on se Nokian 5800 XpressMusic puhelin. Ihan on hyvä. Näppäinlukko toimii sivusta, joten sitä ei tartte pelätä, et aukeis. Ainoa on, jos joku soittaa niin saattaa laukussa aueta puhelin, jos näyttöön osuu.

Mulla on Nokian N97. Ihan hyvin on toiminut uusimman päivityken jälkeen. Tykkään täysmittaisesta näppiksestä ja muokattavasta työpöydästä vai millä nimellä sitä sanotaan? Ainut mikä ärsyttää,niin silloin kun on useampia ikkunoita nettiselaimessa auki ja suljet yhdenkin, niin toisinaan heittää työpöydön siihen näyttöön ja pitää hakea selain uudestaan esille. Ei siis sammuta kokonaan selainta vaan heittää sen taustalle jonnekin.
Siihen kosketusnäyttöön kun tottuu, niin yrittää läppärilläkin sohia näyttöä.