Kosketusnäyttö puhelimen omistajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma se tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma se tämäkin

Vieras
Minulla on samsung- kosketusnäyttöpuhelin.
Nyt yllättäväksi ongelmaksi on muodostunut se, että kun soitan esimerkiksi johonkin asiakaspalveluun ja siellä on automaatti jossa pyydetään valitsemaan "yksi- jos haluat että asiasi koskee tilausta, kaksi- jos asiasi koskee laskua" jne.
MUTTA MILLÄ IHMEELLÄ MÄ PAINAN YKSI TAI YLEENSÄKÄÄN MITÄÄN KUN MUN PUHELIMESSA EI OLE NUMEROPAINIKKEITA!!??

Miksi noita hemmetin puhelinautomaatteja on joka paikassa.. Jos olisin tuon tiennyt niin en olisi hommannut tämän mallista kännykkää :(

niin, ja olen siis puhelun aikana yrittänyt painella näyttöä ja kaikkea muutakin, mutta mitään ei tapahdu. Puhelimen ohjeissa ei ole mitään mainintaa asiasta.
Pitääkö mun hommata vielä lisäksi joku halpispuhelin jotta saan soitettua noihin asiakaspalvelunumeroihin? Älytöntä..

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
niin, ja olen siis puhelun aikana yrittänyt painella näyttöä ja kaikkea muutakin, mutta mitään ei tapahdu. Puhelimen ohjeissa ei ole mitään mainintaa asiasta.
Pitääkö mun hommata vielä lisäksi joku halpispuhelin jotta saan soitettua noihin asiakaspalvelunumeroihin? Älytöntä..

puhelun aikana siihen alas tulee valikko mistä vaan painat ni saat numerot esiin

mun nokiassa aukee numerovalikko "vihreestä" napista :D onko samsussa sellainen?

olin itse ihan samassa kummastelussa vhän aika sitten kun soitin tolla ekaa kertaa terveysasemalle.

mun nokiassa aukee numerovalikko "vihreestä" napista :D onko samsussa sellainen?

olin itse ihan samassa kummastelussa vhän aika sitten kun soitin tolla ekaa kertaa terveysasemalle.

Mulla ainaki riippuu että mihin soittaa.. Jos terveyskeskukseen soittaa niin ei hyväksy sitä että yrität painella sitä numeronäyttöä, mutta muihin on kyllä toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja s5230:
Pidät puhelun aikana näppäinlukkopainiketta sivussa pohjassa, sitten valitset näytöstä numeronäppäimistö ja that's it ;)

Niin ja siis ei sitä tarvi kun hetken pitää pohjassa, sen verran että näytöstä pystyy valitseen sen numeronäppäimistön :D

Yhteistyössä