Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 13:34 kiinnostunut kirjoitti:kertokaahan nyt, että miten tuo Avon toimii? eli saako kaikista tuotteista saman verran yhteyshenkilöalennuksia ja vaikuttaako tilauksen suuruus alennuksiin, eli omaan provikkaan.
Koruista ja oheistuotteista saa 20% ja kosmetiikasta 25% alennusta. Jos tilaus on alle 80? niin alennusta ei saa.
miten verotus? y-tunnus?
Kauneuskonsulteilla ei tarvitse olla y-tunnusta, verotusasian voi tarkistaa omalta verottajalta, mutta yleensä myyjillä on niin pienet tulot, että verottaja ei niihin puutu.
jos pitää iltoja, pitääkö itsellä olla tuotteet niihin, vai saako niitä lainaksi kuten esim. oriflamella? antakaa vaikka tämän hetkinen esimerkki emännänlahjoista.
Aluejohtajat/tiiminvetäjät lainaavat omia tuotteitaan esittelyihin tai sitten voi käyttää omia tuotteita. Emännänlahja systeemiä ei avonilla vielä ole, mutta myyjä voi antaa itse jotain jos haluaa.
paljonko postikulut? ovatko saman verran lähetyksen suuruudesta riippumatta?
Yli 80?:n tilaukseen ei tule postikuluja, jos hakee paketin postista, kotiinkuljetus on 3,50?. JOs tilaus alle 80? niin silloin postikulut 3,50? ja jos haluaa paketin kotiin niin +3,50?.
Millaisia kampanjoita?
Tässä jaksossa esim. uusi aktiivinen konsultti saa tietysti aloituspaketin ja lisäksi 100?:n tilauksen tehnyt saa tilata aurinkotuotesetin todella edullisesti, 150?:n ja 300?:n tilauksista saa tuotesetit.
olen kuullut että toimitukset takkuaa, onko vielä näin? kuinka nopeasti jälkitoimitukset ehtivät perille? onko tuotteita usein loppuunmyyty jo kuvastosta? (en siis tarkoita jotain loppuunmyyntiesitteitä)
Nyt alennusmyyntien ja joulun aikaan kun myynti oli todella vilkasta oli enemmän noita jälkitoimituksia kuin normaalisti. Jos soittaa asiakaspalveluun niin lähettävät tuotteen heti kun mahdollista, muutoin jakson lopussa.
ja kaikki muu tarpeellinen tieto otetaan mielenkiinnolla vastaan.
oikeasti ja rehellisesti: miten myytte ja miten tulee tulosta? siis rehellisesti! tottakai töitä pitää tehdä tuloksen eteen, mutta haluan kerrankin totuudenmukaisen kuvan siitä, miten muut sen tuloksen itselleen tekevät.
Itse en pidä usein esittelyjä, jaan vain kuvastot ja odottelen että asiakkaat tuovat tilaukset tai laittavat s.postilla. Olen ollut todella tyytyväinen Avoniin ja en ole vielä kerinnyt tympääntyä vaikka olen ollut kohta kaksi vuotta mukana toiminnassa. /quote]<br><br>