Hae Anna.fi-sivustolta

Kosto

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Kysyjä**, 05.03.2008.

1. Kysyjä** Vierailija

Hei!
    Onko kellään erotessa herännyt kostonhimo? Teitkö jotain vai kuvittelitko vain?

2. vastaaja Vierailija

Ei ole herännyt kosto. Lähinnä harmittaa hukkaan heitetyt vuodet.

3. kostofantasioita Vierailija

Juu, ei erottu, mutta kun miehen pettäminen selvisi, tein mielessäni sellaisia kostoja, että vankilassa istuisin vuosikausia ja loppuelämän hullujenhuoneella.

En siis toteuttanut. Helpotti silti kummasti oloa. Jonkun pienen esineen pistin palasiksi ja jokunen vesilasillinen lensi seinille miehen naaman kautta.

Aggressioon ja vihan tunteisiin auttoi tosi paljon terapiassa käynti. Siellä selvisi, että kostofantasiatkin on ihan ok, kunhan pysyvät pään sisällä. Niihin ei kuitenkaan kannata jäädä jumiin. Vähän kuin seksifantasiatkin. Piristystä ankeaan päivään.....

4. Koston jumalatar Vierailija

Kyllä on herännyt! Tilanteessa, jossa miehelläni oli rakastajatar työpaikalla. Tämä nainen teki pienen mokan, josta ilmoitin työnantajalle (en voi tähän kirjoittaa tarkemmin). Nainen menetti työpaikkansa. Asia oli kuitattu, olin hyvin tyytyväinen.

Tätä ennen tuli kerran tilanne, jossa olisin voinut ajaa tämän naisen päälle autolla. Luojan kiitos, en tehnyt sitä, vaikka eihän siitä olisi voinut mitään murhasyytettä saada. Silloin vielä kukaan ei tiennyt, että olin saanut suhteen selville.

5. pöhhhh Vierailija

6. Suunnittellija Vierailija

Hihii, aika hyvä. Myönnän itse, että kyllä kaikkea kävi mielessä mullakin. Suunnittelin vaikka mitä, ilmeisesti se on jonkinlaita terapiaa sekin. Mitään en onneksi toteuttanut, koska ne oli aikas kauheita juttuja. oisin ollu linnassa.

Mutta kaikkeen sitä ihan tavallinen tallaajakin saattaa joutua, kun oikein tunteet myllertää.

7. Kyllä minäkin kaikenlaista suunnittelin. Olisin myös voinut jopa saada naikkoselle potkut ja mustata sen maineen totaalisesti työ- ja harrastuspiireissä, mutta enpä tehnyt mitään. Onneksi.

8. kosta miehellesi Vierailija

Kuinka usein rakastajatar tietää miehen vaimosta, ei useinkaan. Itsekin ihmettelin miehen yhteydenpitoa puhelinkopista, sukunimiä, osoitteita ei paljastettu. Kovasti oli kuitenkin omanaan pitämässä... kunnes vaimo alkoi saada vihiä asiasta. En suurin surminkaan olisi hipaissutkaan "ukkomiestä" jos olisin tiennyt..

9. Joka miekkaan tarttuu se miekkaan kuolee.
    Menepäs nyt sitten kostamaan, siitähän ne asiat sitten korjaantuvat - niinkö?
    Samalla saat Itsellesi rangaistuksen, jouduttuasi vastuuseen omista teostasi.
    Sellaista kostoa ei ole olemassakaan josta ei jotain pahaa seuraa koston tekijälle.

10. Kysyjä** Vierailija

Olin ennen sinun kanssa samaa mieltä mutta kyllä se nykymaailmassa on, että sikailu se on mikä kannattaa!Niin ikävältä kuin se tuntuu itselleenkin myöntää... Omilla teoilla ei ole yhtään mitään väliä. Oma mielihyvä, se kannattaa pitää prioriteettinä ja muista p*t välittää!

11. vihdoinkin vapaa Vierailija

Itse asiassa toivon että exälläni menisi hyvin, niin hyvin ettei koskaan enää ilmestyisi lähelleni millään verukkeella. Luojalle kiitos tästä toisesta naisesta. Toivottavasti pitää mieheni ainiaan.

Siunausta heille, olkoot onnellsisia yhdessä. Onnellisia siksi, ettei minun tarvitse pelätä heidän mahdollista eroa.

12. piitama Vierailija

Toivottavasti he elävät onnellisena elämänsä loppuun asti!

13. koston uhri Vierailija

Hyvä sinä vihdoinkin vapaa. Rakastan sitä naista joka antoi syyn eroon ensimmäisestä miehestäni mutta tiedättekö miltä tuntuu olla kohteena kun mies kostaa kaiken vuosikymmenien kokemansa ja oppimansa pahan sinuun. Tiedän miltä tuntuu kun toinen lyö, talloo, nöyryyttää ja tämä kaikki vain kostoa koska jätin hänet. Elkää te kukaan ihanat naiset koskaan alennnu kostoon! Erosta nyt 10 kk ja mitään ei ole saatu sovittua koska hän haluaa kostaa!

14. Koston jumalatar Vierailija

Ja höpön höpön, kaikenlaista taikauskoa. Minulle ei ainakaan mitään asiasta koitunut. Ainoastaan hyvä mieli.

Uskon pikemminkin, että nainen joka metsästelee varattuja miehiä, saa elämässä ansionsa mukaan.

15. nyksä nyt Vierailija

Suunnittelin mieheni soon-to-be-exän auton renkaiden tyhjentämistä jos näen auton jossain julkisella paikalla. Olin niin vihoissani kun nainen ei päästänyt irti.

16. Kyllä heräsi Vierailija

Mulla heräsi kyllä aikamoiset tunteet. Ja kummallista kyllä, juuri sitä toista naista kohtaan.

Suunnittelin mielessäni vaikka mitä tietäen, että ne ovat vain suunnitelmia. Jotenkin ne auttoi, en tiedä miksi.

Samaan aikaan sitten tapahtui lähinaapuristossa se murha, jossa vaimo murhasi miehensä rakastajattaren ja yritti sulloa hänet auton takakonttiin siinä onnistumatta. Siitä kuultuani pelästyin todella, tällaista saattaa ihan oikeasti tapahtua.

En itse uskaltaisi sekaantua varattuun mieheen. Ties millainen vaimo tällä oisi.

17. Minulle ei tullut kostonhimoa erottuani, ainoastaan halusin oikeutta, ja tämän lopulta sain. Meillä ei ollut muita ihmisiä pelissä mukana, kun rupesin eroa hakemaan. Silloinen mieheni oli juoppo, hakkasi minut mustaksi toisinaan juotuaan, ja yksi kaunis päivä minulle riitti. Hain eroa. Ja sitten alkoi toinen koettelemus. Minä olin jo hakemassa uutta asuntoa itselleni, kun yksi ilta silloinen mieheni - taas oli juonut - tuli kurkkuuni ja huusi, että nyt hän tappaa minut, jos en pysy avioliitossamme. Kuristi kurkkuni niin pahasti, että lopulta minulla oli vaikeuksia hengittämiseen, hän samalla yritti raahata minut yläkertaan, ja minulla on tunne, olisi työntänyt minut rappuset alas. Eli, rupesin kädelläni roikkumaan oven kahvassa. Hän antoi kovan iskun kahvassa olevaan käteeni, sairaalaan kun lopulta minut kärrättiin, kädessäni oli kaksi sormea poikki, putket pantiin kurkkuuni sairaalassa, että henki kulkisi, koska puristamisesta kaula oli uhkaavasti alkanut turvota. Olin myös yltäpäältö mustelmilla, joista otettiin kuvat sairaalassa.
    Oikeus tuli, kun mieheni tuomittiin pahoinpitelystä, sai rikosrekisterin, ja erossa minä sain itselleni ns. kipurahoina koko talomme. Hän oli myös erään miesten ns. eliittikerhon jäsen, sieltäkin hän sai potkun ulos.

18. njhjggf Vierailija

Näin se on, että kun nainen on eron sattuessa tullut hakemaan tavaroita, niin suomalainen mustasukkaisuusmurha tulee tapahtumaan. Koskaan ei pidä mennä yksin hakemaan tavaroita.

19. vihdoinkin vapaa Vierailija

Minäkin tiedän miltä se tuntuu, kun saa kaikki vihat niskoilleen kaiken koston ja ilkeyden, puhumattakaan mustelmista omalla ja lasten ihoilla. Siksi toivonkin vain hänen onnensa kestävän, ei olisi syytä tulla elämääni, edes lähelle, enää missään muodossa. Saavat lapsetkin olla rauhassa, kun hänellä on uusi perhe.

20. Niin muuten oli meilläkin, kun olin lopulta päässyt sairaalasta, ja eroa yritettiin saada lopulliseksi. Silloinen mieheni jatkuvasti ns. veteli jalkojaan asioiden suhteen, ja aina sai odottaa melkein kuukausikaupalla vastauksia. Ilmeisesti teki tämän kostaakseensa tai sinnikkäästi yritti pitää vieläkin siitä kiinni, että minulla hänen mukaansa ei ollut asiaa erota hänestä.
    Kiitän jokaisesta uudesta päivästä, jonka olen elänyt ilman exääni, ja elämä alkaa jälleen näyttämään myös minulle hyvät puolensa.Toivotan KAIKILLE kanssasisarilleni voimaa jaksaa eteenpäin, usein lasten kanssa,ja toivon kaikille myös kaikkea,kaikkea hyvää teidänkin tulevaisuudelle. Kyllä se aurinko lopulta paistaa risukasaankin.

21. 2-2 Vierailija

Erosta on jo 4 vuotta. Kyllä harmittaa, etten ole saanut minkäänlaista päätöstä jutulle. En niinkään haluaisi sanoa, että haluan kostaa, mutta haluan tasata tilanteen. :) Jotta tilanne menisi tasan, niin se tosin aiheuttaisi exälle paljon harmia. Aivan oikein. Mitään en ole itse tilanteelle vaivautunut tekemään, enkä mitään laitonta haluaisi tehdäkään. Mikäli minulle kuitenkin annettaisiin tilanne, että valinnallani voisin aiheuttaa tällaisen harmin hänelle, niin en kahta kertaa miettisi...

22. Tuo on kyllä hyvä pointti, minkä toit ylös. Minäkään en tätä ajatellut silloin, nyt tiedän paremmin. Informaatiota mielestäni pitäisi levittää naisille, kuinka toimia ja mitä mahdollisesti ottaa huomioon.

23. Wtf Vierailija

24. vierailija Vierailija

25. vierailija Vierailija

Olisin halunnut nolata mieheni uuden vaimokkeen totaalisesti mieheni silmissä. En tehnyt sitä, en keksinyt keinoa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri