Kotiäidin painajaisloma.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
......on lähteä mökille alkeellisiin oloihin(ei mitään mukavuuksia) kahdeksi viikoksi. Mökki järven rannalla ja ei todellakaan lapsiystävällinen eli vaarallista tavaraa jätetty lojumaan jokapuolelle(appivanhempien mökki). Mies kalastelee ja lämmittää saunan muut hommat teen minä. Mies vielä ihmettelee miksi mä en tykkää lomailla mökillä.

Lähtisin, mutta tarvisin vaikka siskoni miehensä kanssa sinne...
Olisi sitten helpompaa kolmen alle kouluikäisen lapsen vahtiminen ja ruoan laitto + pyykit ym... :D

Kyllä me mökkeilystä tykätään (aika alkeellisestikin) , onpahan mukava sitten palata kotiin! :D

Me olaan huomenna menossa 3 päiväksi miehen siskon mökille (ihan omalla porukalla), ei sähköjä, sisävessaa, vesi kannetaan järvestä, ei viemäriä jne. Ok muutaman päivän, mutta en kovin kauaa viihdy siellä. Koska ei oo muuta tekemistä kuin se saunan laitto ja ruuan laitto, lasten kanssa olo...oon 18 vuotta elämästäni eläny lähes yhtä alkeellisissa oloissa ja korvessa, missä ei muita ihmisiä näkyny, kun oon sieltä pois päässy niin en ihan heti lähtis takas! |O

Sano että juu, mennään vaan, mutta vaihdetaan hommia. Sinä istut ongella ja lämmität saunaa ja mies "viettää lomaa" tiskaten ja vahtien lapsia rannalla.

En minäkään kahdeksi viikoksi tuohon suostuisi, viikonloppu oli aikoinaan jo ihan liikaa.

Jaa...mä voisin lähteäkkin. Isommat lapset olis kuitenkin isin mukana kalassa ja ottais ne tuon vauvankin välillä mukaan, se kun on semmoinen isin vauva, toki sen olis päästävä veneilemään. Mä ehtisin lukemaan kaikki lukematta jääneet kirjat ja täyttämään keskeneräiset sudokut!

Mä inhoan mökkeilyä ihan sellaisellakin mökillä, missä on sähköt ja juokseva vesi. Siellä on ranta ihan vieressä (erittäin äkkisyvä sellainen) eikä kukaan muu katso yhtään lasten perään. Mies istuu ongella koko ajan. ja appivanhemat törkkää koko ajan lapset ulos (vahtimatta), kun pitäähän lasten saada mökillä ulkoilla. Ja minä raahaan niitä takaisin sisää. Ja miksi en sitten itse ulkoile lasten kanssa? Ammatin varjopuoli astuu tässä kuvaan: köksänopena minun odotetaan ruokkivan koko muu mökillä lojuva sakki... :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä