M
maipe
Vieras
Voitko joskus jättää lapsesi viikonlopuksi miehellesi ja lähteä itse reissuun. Se tekisi hyvää molemille. Miehesikin ehkä alkaisi ymmärtämään miten siellä kotona aika kuluu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 11:11 my selene kirjoitti:jos ymmärsin maatuskan pointtia niin hän varmaan tykkää kuitenkin olla lasten kaa kotona ja varmaan tykkäis vielä enemmän jos joskus sais tehä jotain yksin. jos on kotona ja lasten kaa 24/7 niin onko se teiän mielesä liikaa vaadittu et ois jotain omaakin aikaa. ei oo mu mielestä hirvee iso pyntö! mlla lapset 4v, 3v ja nuorin 3 kk joten en pääse vielä mihinkään mutta mun mielesä mulla on silti jossain vaiheessa oikeus siihen. onhan miehelläkin omt juttunsa. miks ihmise unohtaa etä kotiäidit ei oo aan äitejä vaan myös naisia joilla on samalla tavalla kin miehillä omat tarpeensa.
maatuska; hemmottele ittees ennen kuin iskee burn outtia ja unohda muitten mielipiteet. ja puhu miehesi kaa, ehkä se ymmärtää kun oikein selität. tsemppiä!
ihmiset unohtaa helposti et kotiäitiyskin on työ. se ei vaan ala tasan klo 7 eikä lopu klo 16 kuten muut työt.
---
Joka sitä ei ole tehnyt, ei sitä ymmärrä. Ja joillakin kotiäideillä mies "ymmärtää" ja "päästää", toisilla taas ap kaltaiset kölliäiset. Ihan työssäkäyvänä normaalit äitiys- ja vanhempainvapaat pitäneenä tiedän ja ymmärrän, että niin 100% kotiäiti kuin työssäkäyväkin tarvitsevat sitä omaa aikaa ilman lapsia ladatakseen akkunsa. Säännöllisesti. Eri ihmisllä eri jutut. Itselle liikunta tärkeä apu jaksamisessa. ja huom. liikuntaa en koe olevan rattaiden lykkäämisen, varsinkaan jos lapsi ei ole vauva, joka ei vielä liiku/halua itse liikkua. Tarkoitin "kunnon" liikuntaa, uintia, aerobiciä ja salia tms.
Joo, olen omaltakin mieheltä kuullut, että hän ei tarvitse lainkaan "omaa aikaa", mutta hän onkin muualla töissä ja vain vkl kanssamme...