kotiäidit hoi!!!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
mitä touhuatte lapsenne/lastenne kanssa päivisin?? jos ei siis jokapäiväisiä kotitöitä lasketa mukaan, eikä niitäkään nyt ihan joka päivälle ole....tuntuu että välillä on todella pitkästyttävää ja tylsää, kun ei mulla ole kavereitakaan tässä ketä vois nähdä eikä perheitä kenen kans treffata....

Mä just tulin lasten kans kotio. Oltiin ensin kaupoilla ja etsittiin meidän kummipojalle ristiäislahjaa. Sitten mentiin miehen työpaikalle ja kävin viereisessä ruokakaupassa hakemassa maitoo ja sokeria. Sit join vielä kahvit siellä miehen työpaikalla, kun sen työkaveri pyysi päiväkaffeelle hänen seurakseen.

Eipä mitään erikoista. Ulkoillaan, käydään kaupassa, piirretään, maalataan vesiväreillä, luetaan kirjoja, leikitään (riehutaan). Useimmiten teen omia hommia ja muksut leikkivät keskenään.

no välil juu tylsää tahtoo olla,mut meil on kyl aina kotihommiaki:( aina nää päivät on melki samanlaisia,mut välil ollaan menossa millon missäki=) normikotipäivänä ulkoillaan(leikkipuistoon tai omaan pihaan),syödään,leiikitään,nukutaan,syödään jne. jne. ;)

Samaa kuin edellä olevatkin suurinpiirtein.. kyläillään jonkun luona tai kutsutaan vieraita meille jos kovin tylsää on.. tai sitten sovitaan jonkun kotona olevien tuttujen kanssa tapaaminen jonnekkin ylensä lapsia kiinnostavaan kohteeseen .. meillä on auto käytössä aina joten sen suhteen pääsemme koska vaan ja minne vaan

Tylsäähän se kotona olo välillä/aika usein on. Jos tosiaan niitä kotitöitä ei lasketa mukaan niin välillä kyläillään joko sukulaisten luona, jotka tosin asuvat toisella paikkakunnalla tai kavereiden luona samalla tai eri paikkakunnalla. Mun onni on oma auto. Ilman sitä tulisin varmaan hulluksi. Sitten käydään ulkoilemassa ja kaupoissa...Onneks pääsen kohta töihin!

Mulla myös tulee päivät usein pitkiksi ja tylsiksi. Kotitöiden lisäksi välillä ajelen työpaikalle kuulemaan työuutiset ja tapaamaan työkavereita, käyn kirjastossa, kaupassa, jätän auton jonkun kaupan pihalle ja hoidan kävellen rattaita lykkien asioinnin useassa kaupassa. Satunnaisesti käyn tapaamassa toisia mammoja, mutta todella harvoin, kun säännölliset tapaamiset loppuivat juhannukseen. Vauva ei osaa vielä istua eikä kävellä, joten leikkikentillekään ei vielä pääse sen kanssa. On niin tylsäääääääää (välillä) =)

Joka päivä käydään jossain pitkällä ulkoilureissulla. Joku eväsretki, leikkipuistoreissu tai polkastaan tuttaville leikkimään tai meille tulee vieraita. Tänään on satanu ja me ollaan käyty kirjastossa, luettu ja piirrelty. Muksut on yllättävän hyvin leikkiny teltassaan sisällä.

Kotitöistä ei eroon pääse, niitä on kyllä ihan joka päivälle. Ja tylsää ei ole ollut vielä kertaakaan. Sais olla välillä tylsääki, ei haittais...

Yhteistyössä