Kotiäidit - millä motivoidutte huonona päivänä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "evVk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritän jotain seuraavista:

- Lähdetään ulos lasten kanssa, ja mielellään vaikka kaupan kautta kotiin (jätskiä tai vaikka rusinoita ja pähkinöitä illaksi).

- Keksin jotain, mihin menee aikaa: askartelua, elokuvien katsomista, saunomista, majan rakentamista.

-Soitan kaikki tuntemani lähitienoon äidit läpi, että löytyisikö kyläilyseuraa tai puistoseuraa.

- Joskus pelkkä soitto ystävälle piristää.

Jos mies on normaaliaikaan kotona, olen monesti soittanut hänelle että tehdäänkö ovella läpsystä vaihto, että minä lähden ystävän luo, lenkille, kaupungille, jumppaan... mihin vain, missä voi hetkeksi unohta arjen.

Tsemppiä meille :)

No mä oon usein viikot yksin lasten kanssa (3v ja 1v) ja kyllä niitä tahmita päiviä sinne väliin mahtuu.

-Yleensä ulkoilu ja vaikka johonkin kaukaisempaan puistoon lähteminen auttaa. Tai lenkkeily kohteena jäätelökioski. :)

-Siivoan yläkerran ja hyvää musaa taustalle (aika vierähtää huomaamatta) ja käydään ostamassa kukkia pöydälle.

-Lähdetään hengailemaan kaupungille lasten ehdoilla

-HopLop tai ABC:n leikkipaikka ja kahvit äidille

Siinä nyt muutama esimerkki

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Haha, heti iski silmään "onko jotain herkkuja kotona? Syö suklaata niin helpottaa" Voi luoja, sitten ihmetellään kun perse leviää..

Mä lähden kävelylle lasten kanssa tai tehdään jotain mitä ei normaalisti, esim. Maja olkkariin ja joku leffa pyörimään, mennään hiekkalaatikolle ja rakennetaan iiiso linna tai lähdetään kaupungille ja ostetaan kahvilasta jotain to go, ja ulos istumaan :)

[QUOTE="a p";28416840]eikö tämä ole vähän kurjuuden maksimointia? :D[/QUOTE]

No mieluummin vähän aikaa kovin kurjaa, kuin koko päivän vähän kurjaa :) ja siitähän tulee oikeasti hyvä olo ja piristyy, kun saa jonkun pitkään siirretyn tylsän homman tehtyä!

Yhteistyössä