Ä
"äiti minäkin"
Vieras
Yleensä en ota kantaa näihin "hyvä äiti" ketjuihin, mutta nyt päätin tehdä poikkeuksen. Itsellä on ystävinä sekä kotiäitejä että työssä käyviä äitejä. Jotkut näistä kotiäideistä "valittavat" kuinka heitä ei arvosteta,mutta samalla hirveesti kauhistellaan miten jotkut voivat mennä töihin äitiysloman jälkeen. Eli minun mielestä tämä menee kyllä toisinpäin. Kotiäidit eivät YLEENSÄ arvosta työssä kävijöitä äiteinä. Enkä nyt väitä että kaikki kotiäidit ajattelee näin, mutta sen kuvan olen täältä palstallakin saanut. Eli kysymykseni onkin: Onko työssäkäyvä äiti huonompi kuin kotiäiti?? Entäs jos äiti haluaa töiden lisäksi käydä vaikka 2-3kertaa harrastuksissa, tai lapsi on vielä jopa joskus yökylässäkin?????? Minun mielestä ei, vaan pikemminkin normaalia perhe elämää. Itse ainakin jaksan töiden jälkeen jopa enemmän touhuta lapseni kanssa. Eikä minua saisi ikinä jäämään 3v kotiin, vaikka lapsiani rakastankin yli kaiken. Mutta silti nostan kotiäideillä hattua, kunhan hekin muistaa kunnioittaa meitä toisenlaisia äitejä =)