Aamulla mies lähtee töihin seiskaksi, heräillään yleensä pojan kanssa samoihin aikoihin, joskus nukutaan jopa kasiin asti. SItten aamupalaa pojalle, jonka jälkeen leikkimistä sisällä tai ulkona, riippuu ilmasta. 11 jälkeen poika syö lounaan, ja sen jälkeen mennään lukemaan satuja ja 12 maissa päiväunille. Lapsi nukkuu n. 2h, joista yleensä tunnin teen töitä koneella ja tunnin siivoilen, pesen pyykkiä yms. Kun lapsi herää, syödään välipala ja lähdetään jonnekin, yleensä avoimeen päiväkotiin, uimaan, kavereille kylään, shoppailemaan tms. Neljän maissa mennään sitten yleensä sieltä suoraan vastaan miestäni keskustaan ja käydään yhdessä ruokakaupassa jos tarvitsee. Kotona teen päivällisen noin viideksi, syödään yhdessä, ja sitten jos mulla on jotain tekemistä tai olen kovin väsynyt muuten, mies touhuaa pojan kanssa että pääsen harrastukseen, nukkumaan tai välillä vaan jumittamaan koneelle. Seiskan jälkeen keitän pojalle iltapuuron (jos olen kotona), mies syöttää sen pojalle, ja kahdeksaan mennessä hoidetaan iltapesut, laitan pojan taas nukkumaan iltasadun jälkeen ja sitten alkaa ns. oma aika, joka siis lähinnä on meidän aikuisten yhteistä aikaa. Yleensä katsellaan leffoja, pelataan jotain, syödään herkkuja, halaillaan, pussaillaan, jutellaan ja välillä saatetaan käydä läpi jotain raha.asioita, laskuja, miehen työjuttuja tms. Joka toinen ilta teen lisää töitä yleensä 22-00 ja puolilta öin käydään nukkumaan.