kotidoppleri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
elikkäs tirriäisellä oli kaikki tänään hyvin ja doppleri lähtee tilaukseen, nyt sitten listaukseen kaikki paikat joista voi netistä tilata ihan perusmallin edullisesti :wave:

Hienoja uutisia ja onnea :flower:

nettitilaus.fi taitaa olla ainakin mun kahlausten mukaan halvin. Perusmalli oli alle 40? ja postikuluineen 45?. Mukana ei tule geeliä, mutta apteekista hain Apo Base Hydrogel voidetta, joka on vesipohjainen, eikä yhtään rasvaa. toimii loistavasti ja on vieläpä halvempaakin, eikä haise. Dobblerissa tulee kuulokkeet ja äänityskaapeli mukana, mutta olen liittänyt vekottimen tietsikan vanhoihin kaiuttimiin, niin on mukavampi kuunnella ja muutkin perheessä voi sit kuulla vaavin sydämen lyönnit.

Muitakin paikkoja toki on, mutta mun mielestä toi on ollu ehdottomasti halvin.

ai niin, huutiksessakin on noita käytettyjä ja taitaa olla uusiakin. Sielläkin kannattaa poiketa. Netiitilaus.fi toimitti dobblerin nopeasti. Keskiviikkona tilasin, niin perjantaina oli jo postissa. Hyvin on toiminu ja 12 viikolla kuulin sillä äänet pinoisesta vuosirenkaasta huolimatta. nyt menossa 18+1.

mä oon vähän huono ostaan huutonetistä...huonoja kokemuksia ja nuo uudet oli samoissa hinnoissa kuin tuolla raskauskeijulla, siellä 45? geelin kanssa+postarit ja samoihin menis tuolla huutonetissäkin...

tuli oikeesti mieleen kun tuola yhdessä ketjussa oli lääkäri suositellu ettei kuuntelis kuin kerran viikkoon ääniä, että siitä vois olla jotain haittaa??Onko asia tosiaan näin??sittenhän niissä pitäis olla ohjeena nämä suositukset.Mulla on tiistaina lääkärinla ja ajattelin kysyy asiaa.Harmi kun en tienny tätä olisin kysyny ke kun olin erikoislääkärin vastaanotolla.

Meillä ei ainakaan lääkäri moista sanonut, vaan sanoi ettei siitä mitään haittaa ole. Tosin alkuinnostuksen jälkeen laite jäi aika vähälle käytölle,kun liikkeet alkoi tuntua niin aikaisin. :xmas:

Mulle sanoi tosiaan lapsettomuuslääkäri ettei suosittele kuuntelemaan kuin harvakseltaan kotidoplerilla, koska se jotenkin kuumentaa kohdun aluetta ja siitä saattaa olla haittaa sikiölle. Musta se on kyllä ihan järkeenkäypää koska eihän ultrakaan suositella tehtävän jatkuvalla syötöllä.

Mutta tämähän oli yhden lääkärin mielipide ja jokainen tekee niin kuin itsestä parhaaksi tuntuu tai oma lääkäri ohjeistaa. Itselleni asetin kuitenkin rajan, että kuuntelen vain noin kerran viikossa. Lääkäri nimittäin sanoi, että koska vedenpitäviä tutkimuksia ei kotidoplereista vielä ole, niin hän ei ainakaan haluaisi tulevaisuudessa miettiä aiheuttiko sikiölle haittaa vai ei. En halua riskeerata turhaan.

Toivottavasti vaan löydän sen mielenrauhan jotenkin muuten...

ps. enkä nyt halua tässä maalata piruja seinille, mutta ajattelin vaan kertoa yhden lääkärin mielipiteen. Käytin nimittäin rv 11-13 laitetta päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja tytti82:
Mulle sanoi tosiaan lapsettomuuslääkäri ettei suosittele kuuntelemaan kuin harvakseltaan kotidoplerilla, koska se jotenkin kuumentaa kohdun aluetta ja siitä saattaa olla haittaa sikiölle. Musta se on kyllä ihan järkeenkäypää koska eihän ultrakaan suositella tehtävän jatkuvalla syötöllä.

Mutta tämähän oli yhden lääkärin mielipide ja jokainen tekee niin kuin itsestä parhaaksi tuntuu tai oma lääkäri ohjeistaa. Itselleni asetin kuitenkin rajan, että kuuntelen vain noin kerran viikossa. Lääkäri nimittäin sanoi, että koska vedenpitäviä tutkimuksia ei kotidoplereista vielä ole, niin hän ei ainakaan haluaisi tulevaisuudessa miettiä aiheuttiko sikiölle haittaa vai ei. En halua riskeerata turhaan.

ps. enkä nyt halua tässä maalata piruja seinille, mutta ajattelin vaan kertoa yhden lääkärin mielipiteen. Käytin nimittäin rv 11-13 laitetta päivittäin.

mites sitten kun tämä laitehan on noin 10kertaa voimattomampi kuin neuvolan käyttämtä ja entäs sitten osastolla käytettävät? kun parhaimmillaan 5 kertaa päivässä olet siellä käyrillä viikko tolkulla?

kukanenkin tekee miten haluaa mut jännää tääkin

Alkuperäinen kirjoittaja tytti82:

Tismalleen samanlailla minulle sanoi nt-ultran tehnyt lääkäri. Lähinnä juuri siksi ettei niitä ole tutkittu tarpeeksi ja kun joillekin valmistajille se raha on pääasiana ei niinkään turvalisuus.. Mutta mene ja tiedä sitten. Itse käytin sen jälkeen satunnaisesti ja lyhyen ajan kerrallaan.

Yhteistyössä