kotidopplerista kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultapossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultapossu

Jäsen
24.03.2010
463
0
16
Mulla nyt viikkoja 10+4 ja päätinpä jo nyt kokeilla sitten...

Joku 4-5cm navan alapuolelta kuulu tykytystä, tosin laskin niin se oli joku 97 kertaa minuutissa... Voiko olla niin hidas?
Ja sitten musta jotenki tuntu et se ois ollu samassa tahdissa melkeen ainaki ku mun oma (just olin kävellyt kotiin).

Kuulinkohan mä nyt siis oman (onko mahollista kuulla tosta kohtaa??) vai masuasukin sydämen sykkeen? :D voiko se ees olla sit niin ylhääläl?

Omasi taisi olla. Ei ole sikiöllä noin hidas. Noilla viikoilla kohtu on vielä käytännössä kokonaan lantioluiden sisällä. Kohdun yläreuna saattaa juuri ja juuri tulla yli häpyluusta.

Tod.näk. omas, vauvan sykkeen erottaa kyllä, käys vaikka kattoo youtubesta videoita missä kuunnellaa vauvan sykkeitä niin osaat ehkä paremmin erottaa sen..Ja ei, ei se kuulu noilla viikoilla noin ylhäältä vaan ihan häpyluun vierestä.

No se riippuu ihan kamalasti siitä kuinka se osuu kohilleen, mulla tais kuulua ekan kerran aika vahvana, mutta vaan hetken, just sen aikaa et kerkesin tajuamaan et joo nyt oli vauvan syke ja sit se kierähti jo karkuun.. :D Mutta kun se siihen hollille osuu, niin aivan varmasti tunnistat sen sykkeen, sitä ei voi millään sotkee omaan sykkeeseen.. :)

No mä ite testailin kuunnella parin päivän välein ja tosiaan rasvan kanssa, ihan alhaalta ja mahdollisesti vähän sivuilta. Kyllä sä varmaan parin viikon sisää pääset ne jo bongaamaan.. :)

Sekin voi vaikuttaa, että onko sun kohtu eteenpäin vai taaksepäin kallistunut. Mulla on viikkoja nyt 13+6, enkä vieläkään saa kotidopplerilla sydänääniä kuuluviin. Se kun ei ole läheskään niin vahva/ luotaa niin syvältä kuin neuvolassa olevat. Odottele muutama päivä tai viikko ja kokeile sitten uudestaan.

edit. Ja mulla siis kohtu on taaksepäin.

Yhteistyössä