Kotihoidontuen hakemuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä kuuluu laittaa siihen kohtaan, jossa kysytään hoidon järjestämisestä...kun laitan että kotona vanhempien hoidossa, niin mikä päivämäärä siihen kuuluu laittaa, kohtaan jossa lukee alkaen/ajalle, laitetaanko siihen päivämäärä josta alkaen lapsi on ollut kotona hoidossa, eli syntymästään lähtien vai laitetaanko siihen se päivämäärä, josta alkaen hakee kotihoidontukea?

Mitä laiteaan päivämääräksi tuon 4v. kohdalle, joka on vielä kotihoidossa, hänestähän saa myös vähän sitä hoitorahaa.

Koulun tai eskarin aloituksesta ei vielä ole varmuutta, että milloin aloittaa minkäkin....koska saattaa tarvita pidennetyn oppimäärän, siitä tehdään päätös vasta testien jälkeen, joten en osaa sanoa päättymispäivää sille, mihin saakka hänestä haen hoitorahaa...onkohan sitä pakko laittaa hakemukseen vai riittääkö että laittaa mistä alkaen hakee hoitorahaa.

Joo, mä jouduin kanssa oikeen käymään Kelassa lappujeni kanssa, kun mulla oli aluksi pohdittavana se, tulisko hoitolisää vai ei, kun mäkin käyn nyt kumminkin töissä sen verran mitä ehdin.

Mulle sanottiin että laittaa siihen "alkaen", ja sitten vie 3kk välein väliaikatietoja, eli mun ja miehen palkkakuitit ym

Niin kai tossa sunkin tapauksessa voi laittaa alkaen

Yhteistyössä