Hae Anna.fi-sivustolta

Kotiin takaisin / A Place to call Home

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä vierailija, 12.08.2020.

1. vierailija Vierailija

Katsooko joku muukin kuin minä tätä iki-ihanaa aussisarjaa. Jäin siihen ekalla kierroksella koukkuun ja pakko on nyt uusintana katsoa. En muista että ekalla kerralla olisi näin usein kyynel tullut silmänurkkaan kuin nyt.
    Sarjassa on aivan loistavia näyttelijöitä. Paras on mielestäni isoäiti Elisabethia näyttelevä Noni Hazlehurst. Elisabethin ilmeet ovat sellaisia että monikaan ei siihen pysty. Vaatimattomalla hymyllä koko kasvojen ilme muuttuu ja osaa hymyillä niin että silmätkin hymyilevät.
    Australiassa on tehty monia muitakin todella hyviä sarjoja. Samoin Uudessa Seelannissa. Harmi vaan että rantautuvat harvemmin tänne Suomeen.
    Toivottavasti tätä ei uusita puhki niinkuin Sydämen asialla.776

• Tykkään Tykkään x 2
  2. Scarlett Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    314
    Minäkin katson.:)Ja on muuten tosi ihana ja koukuttava sarja. En katsonut vielä silloin ekalla kierroksella joten tämäkin sarja olisi jäänyt näkemättä jos ei olisi tullut nyt uusintana. (y) Välillä ahdistaa katsoa sen kamalan Reginan juonitteluja mutta kai joka sarjassa pitää olla joku tällainen pahis.
    Minäkin katsoisin mielelläni lisää laadukkaita australialaisia sarjoja.

• Hauska Hauska x 1
  3. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 269
    Minä myös olen koukussa tähän sarjaan. Koukku iski heti, kun olin sattumalta nähnyt yhden jakson alkupuolen kaudella. Minua onnisti, kaikki aiemmin esitetyt jaksot olivat vielä netissä .... huonompi juttu oli, että ne aiemmin esitetyt olivat siellä katsottavana enää vain muutaman päivän.
    Sain katsotuksi melkein kaikki, ja päätin että jos 'Kotiin takaisin' tulee uusintana, yritän paikata väliin jääneet jaksot.

Sarja on mielenkiintoinen siksikin, kun ajankohdat 'näyttää' myös kyseltä vuosikymmeneltä. Puhuttamattakaan rooleista, monessa roolissa on panostettu ja näyttelijät on valittu mielestäni hyvin. Yksi parhaista on perheen isoäiti Elisabeth :)
    Toinen mainio rooli on mielestäni "Doris Collins", Deborah Kennedy hoitaa roolin mainiosti.

Yksi kiva puoli on myös ajankuvan taustamusiikeissa, upeita vuosikymmenten takaisia klassikkobiisejä :love:

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri