Kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaeltaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaeltaja

Vieras
Olen ollut matkoilla kolme viikkoa. Tietenkin olen soitellut Sinulle, rakkaani joka päivä, mutta nyt tulen kotiin.
Toivoisin, että laitat päällesi tai oikeastaan allesi sen pitsisen pöksy- rintsikkasetin, josta tiedät minun pitävän.
Kuten tiedät, tulen aika myöhään, joten älä rupea laittamaan mitään varsinaista iltapalaa. Voileipä ja olut riittää mainiosti.
Käy sinä ensin hammaspesulla ja iltapisulla. Kun minä olen iltatoimillani, voisit riisuutua alusvaatteitasi lukuunottamatta. Käy sängylle vatsallesi ja rentoudu.
Tulen hiljaa luoksesi ja hieroskelen hartioitasi. Hyväilen selkääsi, reisiäsi ja sääriäsi. Suutelen jokaista ihosi paljasta kohtaa. Ei ole kiire minnekään.
Käännän Sinut varovasti selällesi ja aloitan hyväilyt ja suukottelun tällekin puolelle. Suutelen Sinua pitkään ja intohimoisesti. Käteni etsii rintaliiviesi hakaset ja suurehkot rintasi vapautuvat. Nuolen rintojasi. Nännisi kovettuvat ja otan ne suuhuni vuorotellen. Pyörittelen sormillani koko ajan sitä nänniä, joka ei ole suussani.
Sinä riisut minun bokserini ja kullini seisoo jo kivikovana. Hyväilet sitä ja otat terskani varovasti huuliesi väliin. Nuolet kulliani ja otat sen syvälle suuhusi. Minä riisun alushoususi ja levitän reitesi. Karvojesi välissä kiiltää punertava pillusi kuin lähde sammalikossa. Suutelen ensin häpyhuuliasi ja sitten työnnän kieleni sisään. Nuolen klitoristasi ensin varovasti ja sitten yhä lujemmin.
Nyt käännyn Sinuun päin ja käyn kyljelleni avointen reisiesi väliin. Työnnän kullini hitaasti sisään ja vedän sen noin puoleenväliin takaisin. Suuni on koko ajan toisella tai toisella nännilläsi. Toinen käteni pyörittelee toista nänniä ja toinen käteni klitorista. Kohta rupeat voihkimaan ja kiihdytän tahtia, mutten kuitenkaan vielä nussi sinua kuin ihan hitaasti. Käsi saa klitoriksesi ihan kovaksi ja kohta Sinä laukeat.
Annan Sinun vetää hetken henkeä ja käännä Sinut selällesi. Nostan jalkasi hartioilleni ja alan työnnellä pitkiä työntöjä kovalla kullillani. Pillusi on litimärkä. Nopeutan tahtia ja kohta ruiskutan spermani syvälle, syvälle ihanaan pilluusi. Jäämme vielä hetkeksi sylikkäin ja kohta kenties nukahdamme.
Miehesi

Älä turhia luule, vaihdoin lukot kun olit reissussa. Kyllästyin kun roplaat rintsikoita auki vasta kun makaan selälläni, et ole ikinä tajunnut et se ois paljon helpompaa kun olen vielä mahallani.

Pösilö!

Kolome viikkoo poekessa ja sitte kottiin tultua tuomosta nyhryytä koko homma! Ee, ee, ee ja vielähhii ee. Oot taennu vieraessa kulukee ihan tolokusti?
En ala nyt sen tarkemmin selevittämmää, mutta jos oes, viänänen, kysseessä, nii siinä rinkit reppeilis jo porsuvassa.

Yhteistyössä