4
40v ja neljä lasta
Vieras
Eli millaista treeniä te kotona treenailevat teette? Itsellä ei ole mahdollisuutta lähteä punttisalille eikä mihinkään ohjattuihin jumppiin. Kolme, max neljä kertaa viikossa pääsen lenkille, noin 45-60 minuuttia reipasta kävelyä, tarkoitus pikkuhiljaa ottaa juoksuspurtteja mukaan. Pienimuotoista punttitreeniä käsipainoilla olen tehnyt pari kertaa viikossa. Nyt tarkoitus kokeilla Wii:llä Zumbaa ja näitä oman kehon painolla tehtäviä reisi- ja pepputreenejä.
Tarkoitus saada kroppaan lihasta, pudottaa pari kg painoa (mitat 165cm ja n.58kg) ja pitää mieli irteänä ja hyvä yleisvire yllä. Reisissä hieman selluliittiä, joten vedenjuonnin tarkistus ja kuivaharjaus kuvioon mukaan.
Olisi kiva kuulla millä te muut pidätte kuntoanne yllä. Siis kun elämä on kiireistä eikä saleja yms ole lähimaillakaan. Kahvakuulan hankkimista olen myös miettinyt.
Antakaa vinkkejä ja kertokaa omista treenauksistanne.
Blogivinkkejäkin olisi kiva saada
Tarkoitus saada kroppaan lihasta, pudottaa pari kg painoa (mitat 165cm ja n.58kg) ja pitää mieli irteänä ja hyvä yleisvire yllä. Reisissä hieman selluliittiä, joten vedenjuonnin tarkistus ja kuivaharjaus kuvioon mukaan.
Olisi kiva kuulla millä te muut pidätte kuntoanne yllä. Siis kun elämä on kiireistä eikä saleja yms ole lähimaillakaan. Kahvakuulan hankkimista olen myös miettinyt.
Antakaa vinkkejä ja kertokaa omista treenauksistanne.
Blogivinkkejäkin olisi kiva saada