Kotikutsujen emännät ja esittelijät! Tietoja kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
Olen miettinyt joksikin myyjäksi ryhtymistä, esim. Meandi, Partylite tai muu vastaava. En ole elämässäni ollut kuin kaksilla Tuppereilla ja tietoni näistä jutuista on hatarat. Kysymyksiä:

1. Jos emännöi, niin mitä etuja siitä on? Joku emännänlahja? Muita etuja? Ja mihin ne perustuu? Kävijämäärään, vai siihen, paljonko porukka ostaa?

2. Jos ryhtyy esittelijäksi itse, niin paljonko siihen pitää panostaa alkuun rahaa, vai tarviiko?

3. Kuinka suurella alueella on järkevää käydä esittelemässä? Kun eihän niistä esittelyistä kai mitään rahaa voi ottaa, kilometrikorvauksia tai jotain sellaista.

4. Tienaako esittelijänä hyvin? Onko se joku prosenttiosuus, minkä saa myynnistä? Vai miten se menee?

5. Kannattaako?

Em ole itse esittelijänä ollut, mutta kerron sen minkä tiedän.

Emännät saa lahjan, jotka on yleensä suht vaatimattomia. Jos myyntiä on erityisen paljon, niin joillakin merkeillä voi saada jotain ekstraa. Esittelijäksi ryhtyvän ei tarvitse aina laittaa paljoakaan rahaa likoon, mutta joissakin tapauksissa (aloe oli sellainen) täytyy ostaa itselleen tuotteet jotka myydään suoraann siellä kutsuilla eteenpäin. Km-korvauksista en tiedä. Luulen, että hommassa voi tienata hyvinkin jos on ahkera, mutta varmaankin tulos on pitkälti myyntiin sidottu, eli ei ole juuri mitään pohjapalkkoja.

Tuppereista en tiedä, mutt itse aloitin olen Partylite-konsultti.
Emäntä saa lahjakortin, riippuen summasta jonka edestä kutsuilla tulee myyntiä. Sen lisäksi kuvastossa on emännälle etuja, joita muut eivät saa.

Ota suoraan yhteyttä konsulentteihin. Lähimpiesi yhteystiedot löydät netistä. Kysele heiltä suoraan ja sano, että sinua kiinnostaa ja nyt kartoitat, että mihin ryhtyisit. Kyllä he kertovat sen verran, mitä sinun tässä vaiheessa tulee tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Ota suoraan yhteyttä konsulentteihin. Lähimpiesi yhteystiedot löydät netistä. Kysele heiltä suoraan ja sano, että sinua kiinnostaa ja nyt kartoitat, että mihin ryhtyisit. Kyllä he kertovat sen verran, mitä sinun tässä vaiheessa tulee tietää.

Joo, varmasti kertovat. Siksi halusin täällä "udella" tietoja, koska kaksi kertaa olen jossakin messuilla täyttänyt lapun koskien kotimmynitä ja ovat olleet liian innokkaita. Soittelevat turhan usien ja esim. sunnuntaina jne.

Tahdon rauhassa selvittää ensin omin (ja teidän) neuvoin vaihtoehtoja ja sitten otan yhteyttä itseäni miellyttävään paikkaan.

Jos joku vielä jaksaisi kertoilla. Ihan yleisetkin asiat kiinnostaa. Mulla ei toisaan ole oikeen kokemusta näistä. Millaisissa palkioissa liikutaan? Kannattaako rahallisesti ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tuppereista en tiedä, mutt itse aloitin olen Partylite-konsultti.
Emäntä saa lahjakortin, riippuen summasta jonka edestä kutsuilla tulee myyntiä. Sen lisäksi kuvastossa on emännälle etuja, joita muut eivät saa.

Jos kutsuilla vaikka myyntiä tulee 300? edestä (onko normaali summa???), iin minkä arvoisen lahjakortin emäntä saa?

Yhteistyössä