Kotimaisia elokuvia, suositelkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Loma tulossa, ja pojan mummi varasi tirpan itselleen melkein koko viikoksi (loma samaan aikaan). Eli olen yksin kotona parin viikon päästä ma-to ja voisin vaikka katsella leffoja.
Suositelkaa mulle hyviä SUOMALAISIA elokuvia =)

fc venus, riisuttu mies, helmiä ja sikoja..
piti äkkiä sanoa se aivan mahtava vähän aikaa sitten tullut samuli edelmann elokuva, tosi symppis tiger-pääosa??? mikä ihme sen nimi oli, rock'n'roll never dies? tai jotain sinne päin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:50 monia kirjoitti:
Riisuttu mies (harmi kyllä tätähän ei sitten jonkun tekijänoikeusriidan takia saatu julkaistuksi dvd:llä)

Ai. Miten mulle on jäänyt semmonen käsitys, että se nimenomaan on julkaistu vain dvd:llä, eikä päässyt teatterilevitykseen ollenkaan :o
No, saatan olla väärässä, niinkuin monesti käy :D

Vares, Nousukausi, fc venus, saippuaprinssi, tyttö sinä olet tähti, sairaan kaunis maailma, äideistä parhain, Rölli ja metsänhenki, rukajärven tie, raid, pojat, rakkaudella marie, pekot, pahat pojat, paha maa, onnen varjot, matti, kummelit, levottomat, lomalla, lapsia ja aikuisia, kuutamolla, kuningasjätkä, häjyt, helmiä ja sikoja...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:52 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:50 monia kirjoitti:
Riisuttu mies (harmi kyllä tätähän ei sitten jonkun tekijänoikeusriidan takia saatu julkaistuksi dvd:llä)

Ai. Miten mulle on jäänyt semmonen käsitys, että se nimenomaan on julkaistu vain dvd:llä, eikä päässyt teatterilevitykseen ollenkaan :o
No, saatan olla väärässä, niinkuin monesti käy :D

Mä kävin katsoon sen leffateatterissa. Myöhemmin oli uutinen, että sitä ei julkaistakaan dvd:llä niitten riitojen takia ja olin iloinen, että ehdin käydä jo katsomassa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:52 juuh kirjoitti:
Vares, Nousukausi, fc venus, saippuaprinssi, tyttö sinä olet tähti, sairaan kaunis maailma, äideistä parhain, Rölli ja metsänhenki, rukajärven tie, raid, pojat, rakkaudella marie, pekot, pahat pojat, paha maa, onnen varjot, matti, kummelit, levottomat, lomalla, lapsia ja aikuisia, kuutamolla, kuningasjätkä, häjyt, helmiä ja sikoja...

ihania, ihania.. itsellä ei leikkaa kun jotain kysytään.

Yhteistyössä