Kotimiäs ja kylämies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilona

Vieras
Oon seurustellut 'tositarkoituksella' muutamia kuukausia kivan miehen kanssa. Jo ensi kertaa tavatessamme mies vei jalat altani, oli niin herkkä ja miehekäs yhtä aikaa.

Alkaessamme viettää enemmän aikaa yhdessä ja useimmiten hänen kotoonaan, on eräs asia alkanut ärsyttämään tosi paljon. Hän nimittäin muttuu siellä kodin seinien sisäpuolella joksikin toiseksi, varsinaiseksi apinamieheksi.
Puhuu mun mielestä ihan tyhmiä mölömölö-juttuja sukulaismiestensä kanssa, piereskelee ja on muutenkin erittäin kotoisasti. En tykkää siitä kotimiehestä juurikaan.

Jos asuisimme yhdessä, tätä miestähän minä pääasiassa näkisin. Olen yrittänyt vihjailla tästä, mutta enhän voi alkaa sanelemaan, miten joku omassa kodissaan käyttäytyy.

Sitten taas muualla ollessamme tykkään hänestä niin hirveästi, että ihan sattuu. On mulle juuri sopivankokoinen ja -oloinen.
Onkohan jotain karkotetta, jolla saisin sen apinamiehen häädettyä?

No miten hyppäät sinne liaaniin kun on äidin opettamat käytöstavat selkäytimessä? Eikä sellainen pierupietari ole mitenkään kovin seksikäs ja haluttavakaan, valitettavasti...

No, pidä se leluna äläkä ota sitä miestä tai suhdetta vakavasti. Nautit hänestä vain muualla ollessanne,lomilla ja ravintoloissa, mutta samalla voit katsella sillä silmällä löytyisikö aviomiskandidaattia jostain muualta.

Usko pois, pieree se kalle kustaakin kotioloissa! Elisapetti ja karleskin, herttuasta nyt puhumattakaan. Minkäs teet, kun maha puhhuu.

Eikös se nyt kuiteski ole hyvä, ettei ihmisten ilmoilla tartte hävetä? Että ossaa siellä käyttäytyä?

Mun maha on semmonen, että söitpä mitä tahansa, aina jutellaan. Koska maailmalla joutuu pitelemään kaiken aikaa, olemaan muutenkin viksusti, niin kotona voi löysätä ja olla oma ittensä. Repattaa vanhoissa lökäreissä, ottaa tissiliivit pois ja höllätelä villasukissa. Ei ukko oo valittanut, tykänny on. Kattoo sitten hämmästyneenä ja ihaillen, kun mamma laittautuu kylille tällinkiin ja viksun ihmisen viitan päälleen.

Jossain sitä pittää saaha relata.

Yhteistyössä