P
"paniikki"
Vieras
Eli tein tänään aamulla raskaustestin, koska menkat olleet vain pientä tiputtelua, vaikka normaalisti ovat tapporunsaat. Testi näyttikin heti haaleata plussaa. Menin tietenkin shokkiin (vauva EI olisi toivottu), ja soitin heti terveysasemalle ja pääsinkin sairaanhoitajalle ja tekemään testin. Soittivat nyt sieltä sitten ja sanoivat, että testi näytti negaa ja sanoivat etten muka voi olla raskaana? Käskivät myös tulla parin viikon päästä uudestaan.
Voisinko kuitenkin olla raskaana jo tuon itse tekemäni testin perusteella? Onko kovinkin yleistä, että testi näyttää valeplussaa? Ja vielä siitä, että testi todellakin näytti plussaa, se tuli siihen lähes heti näytteen otettuani, ja olen käyttänyt samaa merkkiä aina ennenkin ja AINA ennen näyttänyt puhdasta negaa.
Voisinko kuitenkin olla raskaana jo tuon itse tekemäni testin perusteella? Onko kovinkin yleistä, että testi näyttää valeplussaa? Ja vielä siitä, että testi todellakin näytti plussaa, se tuli siihen lähes heti näytteen otettuani, ja olen käyttänyt samaa merkkiä aina ennenkin ja AINA ennen näyttänyt puhdasta negaa.