Mitä sä siis haet tällä alotuksella? Että olet kotiorja ja lastenhoitaja? No terveutloa meidän vaimojen elämään :kiss:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
. Ihan hirvee "lauma" sulla. En näe mitään järkeä tuollaisen "kokoelman" keräämisessä. Tulee väkisinkin fiilis, että mihinkään noista et jaksa / pysty paneutumaan 100% vaan kaikki on vähän "sinne päin" ...... Olispa kiva nähdä missä kunnossa elukkasikin ovat. 12 koiraa jo vaatii ihan hitosti, eri asia onko ne sit takkuunumassa kesät jossain aitauksessa ja talvet ne on vetokoirana.Meillä on 7 lasta, 4 hevosta , 3 ponia, 12 koiraa, 8 kissaa, kanoja , kaneja, lypsyvuohia, undulaatteja, akvaarioita, käärme, rottia.
Vanhin 16v nuorin 1v.
Pyöritän yritystä, hoidan lapset ja elukat.
Mies painaa ympäripyöreitä yrittäjänä.
Miksei kukaan mua sääli? Ainiin, olen nainen
Jos kehtaisin sanankin negatiivista sanoa väsymyksestä, niin olisi haahka parvi kiljumassa! Kuinka kehtaan? Kun kaikki on omista valinnoista kiinni.
Jessus mitä pyhiä lehmiä suurin osa naisista on![]()
Meillä on 7 lasta, 4 hevosta , 3 ponia, 12 koiraa, 8 kissaa, kanoja , kaneja, lypsyvuohia, undulaatteja, akvaarioita, käärme, rottia.
Vanhin 16v nuorin 1v.
Pyöritän yritystä, hoidan lapset ja elukat.
Mies painaa ympäripyöreitä yrittäjänä.
Miksei kukaan mua sääli? Ainiin, olen nainen
Jos kehtaisin sanankin negatiivista sanoa väsymyksestä, niin olisi haahka parvi kiljumassa! Kuinka kehtaan? Kun kaikki on omista valinnoista kiinni.
Jessus mitä pyhiä lehmiä suurin osa naisista on![]()
Siis miksei voi harrastaa? Lapset mukaan ratsastamaan tai jotain? mettäretkiä? Tia jos oikein tympii niin aloitat nettisuhteita :vampire:
No alota sit ryyppääminen niinkuin moni suomalainen mies tekisi vastaavassa pattitilanteessa. Kyllä ne hevoset ja lapset sitten ajan kanssa jonnekinmuualle joutuu niin saat sit keskittyä siihen mikä elämässä oikeesti on tärkeetä; kalja, työ ja sinä itte. Joskus aikusena ne lapset sitten sua lämmöllä muistaa ja aattelee ...
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä hajalla;22697250:Meillä on tuo pikkuunenki tyttö. Ei sen kans voi mitään tehrä.
Sit alotat nettisuhteen jonkun ihanan rouvan kanssa![]()
Kyllä nyt kuuluu selaista vikinää, että ei paremmasta väliä. Ota elämä omiin käsiisi ja lopeta märinä. Vaikka tuskin sinä sitä teet, onhan aina helpompi märistä vaikeuksistaa kuin poistaa niitä.
Kummasti kautta aikojen on äidit ja isät saanu lapsensa hoidettua vaikka niitä olisi ollu useampiakin. Sun tekstistäsi saa kuvan, että haluat sääliä eikä sulla todellisuudessa ole aikomustakaan muuttaa elämääsi parempaan suuntaan.
Ps. Pienenkin kanssa voi harrastaa. Itse teen pienen kanssa ratsastusretkiä maastoon. Lapsi vain eteen, eväät reppuun ja menoksi. Isommathan sulla voi ratsastaa jo itsekseen.