koukussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miimu

Vieras
olen ihan koukussa tähän palstaan!

Vaikken mitään kirjottaiskaan niin aina pitää tulla aamusta heti lukemaan uusimmat jutut, ja illalla enneku menen nukkustaan.

Liian huvittavia ja ihania ja tyhmiä juttuja täällä. Ja joskus jopa saa niin hyviä vinkkejä omaankin elämään täältä.

Jotenka KIITOS KAUNIS kaikille piristäjille, ohjeille, sekä hölmöille =)

minulla vain kasvaa koko ajan. enemmän olen koneella ja palstalla! huoh... ehkä pikkuhiljaa kyllästyn kun kumminkin on aika paljon samoja juttuja joka päivä.

mutta kiva lisä tähän muuten tylsään kotiäitiyteen, olla hetki koneella ja miettiä muiden murheita :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minulla vain kasvaa koko ajan. enemmän olen koneella ja palstalla! huoh... ehkä pikkuhiljaa kyllästyn kun kumminkin on aika paljon samoja juttuja joka päivä.

mutta kiva lisä tähän muuten tylsään kotiäitiyteen, olla hetki koneella ja miettiä muiden murheita :D

Kyllästymiseen voi mennä viisikin vuotta, vaikka joka päivä olis ne samat ketjut palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllästymiseen voi mennä viisikin vuotta, vaikka joka päivä olis ne samat ketjut palstalla.

o-ou, no sitä odotellessa :D

Yhteistyössä