Koululaisten toppahousujen alle,mitä laitatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
En voisi kyllä kuvitella enää meidän 8 tai 9 vuotiaan laittavan collegehousuja jalkaan :)

Ai...meillä 8v. ja 10v. pitää vallan joka päivä niitä sellaisia lökö collegehousuja, kun ne nyt kuulemma muotii. Isoja kokoja ainakin myy ainakin seppälä, h&m...samoja housuja nään 15 kesäsillä tennareiden kanssa.

Joo ja toppikset niiden päälle jos on tosi pakkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Häh? Siis miten niin farkut tai kangashousut huonot toppiksien alla? Ei kai nyt sentään. Ei ainakaan meidän poitsu ole valittanut. En voisi kyllä kuvitella enää meidän 8 tai 9 vuotiaan laittavan collegehousuja jalkaan :)

Mä muistan omilta kouluajoilta kuinka tukalat oli farkut toppisten alla. Meidän pienessä kyläkoulussa onneksi voi huoletta vielä 6 luokallakin olla collegeilla.

Meillä tokaluokkalaisella on pitkät kalsarit ja farkut, toppahousut tungen sille reppuun mukaan että laittaa välitunnille. Kotona ulkoillessa olen sanonut että laittas verkkarit sinne toppisten alle, mutta ei kuulemma tunnu pahalta vaikka on farkut siellä alla...

Farkkuja meillä meillä käytetään oli toppikset tai ei. Jos on hyvät ja ennen kaikkea sopivan kokoiset farkut, niin ei ne mitään paina eikä ahdista eikä haittaa liikkumista välitunneillä. Collegeja ei käytetä kuin liikunta tunneilla. Musta hirveen näköistä kun lapset kulkee collegeissa missä on kauheet polvipussit.

Meillä eskarilainen tahtoo laittaa collegehousut ja toppikset sitten. Oon kaupitellu farkkuja mutta niillä on kuulemma kankea olla eikä pääse juoksemaan yhtä hyvin. Meillä ainakin tuo aamulla ensimmäisenä hyppäs lumiseen ojaan rähmälleen joten siinäpä sitä sitte olis kiva olla farkut jalassa kun ne on heti märkänä. Ja collegehousujakin löytää kyllä nättejä, eikä niitä semmosia kamalia resorilahkeisia. Toppahousut jalkaan että mukulat pääsee lumeen touhuamaan, eihän ne farkuissa mitään pysty tekemään :kieh: Riippuu muuten lapsesta, kellä on farkut ja toppahousut hyvä yhdistelmä ja kelle ei. Kakkonen on suht laiha ja sirpakka, se kyllä kulkee vaikka minkälaiset kankeudet jaloissaan toppikset päällä ongelmitta eikä valita mutta esikoinen on rotevakroppainen ja ei farkuista kankeutensa takia tykkää.

Yhteistyössä