Hae Anna.fi-sivustolta

Koululaisten vanhemmille

Viestiketju osiossa 'Koululaiset' , käynnistäjänä Exkoululainen, 01.03.2019.

1. Exkoululainen Vierailija

Tärkeetä tietoa teille vanhemmille joilla on koululaisia kotona. Kun minä olin koululainen ja kävin 5luokkaa, Mulla oli oppimis vaikeuksia ja vanhempani järjesti mut saamaan yksityis opetusta eräältä
    mieheltä. Sitä kiinosti VAIN mun haaroissani oleva uloke Ja minä olin sen luona vain kerran. Kun kerroin mun vanhemmilleni hyppäsi isäni autoonsa ja kävi vetämässä sitä kuonoon. Kun se tuli kotiin mut heti pöydälle selälleni ja housut pois koivistani.Ne tarkisti mun pelini hyvin tarkasti ei mitään eli meidän poikamme pääsi vähällä ne juttelivat keskenään. Kun olin 8 luokalla ja ei ollut
    mulla enää oppimis haluja, Ne järjesti mut uudestaan saamaan yksityis opetusta. Mutta tällä kertaa oli isäni mun mukana. Aluksi kaikki oli ok mun isäni mielestä ja se antoi sille opelle oikeuden. Pidä sitä meidän poikaa kuin olis kuriton poika sulle kipattu riesaksi. Siis voin sen piiskata kyseli ope mun isältäni. Kyllä se on ainut keino saada noin isolle pojalle jotain sen korvien väliin, Ja isäni lähti pois sieltä. Minä hajen 2 tunnin päästä meidän pojan takas sanoi isäni ja se oli poissa. Se oli mun elämäni raskain koulu päivä kun se helvetin ukko oli vähän väliä minua huudattamassa. Minä olin alapääni paljaana ja sitä ei kiinostanut mun penis yhtään vaan takapuoleni mikä sai sitä vitsaa aineskin riittävästi. Kun isäni tuli mut hakemaan ja näki mun hyvin piiskatun takapuoleni. Nyt on sun poikasi valmis, Eli kun poikasi seuraavan kerran temppuilee eli ei ole sillä koulu haluja, Uhkaa sitä minulla ja sim sam poikasi osaa vaikka kertotaulun latinaksi. Mun opetus ei ole vielä koskaan pettänyt. Isäni maksoi sille rahalla ja aina kun mulla meinas tulla laiskuus vieraaksi, Ai poika tahtoo
    ...... Isäni ei tarvinnut jatkaa mulla tuli heti halu oppia eli läksy kirja esille. Isäni ei tarvinnut minua viedä sinne uudestaan. Minä kyllä pidin siintä puolesta huolen. Tämä oli 70 luvulla ei siis eilen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri