Hae Anna.fi-sivustolta

"Koulutettu" kosmetologi Maija Eveliina Myllymäki- kokemukset

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä EiSinne, 21.01.2019.

1. EiSinne Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Otsikossa mainitsemani "koulutettu" kosmetologi vahingoitti vakavasti ja pysyvästi silmiäni ja koko minun pää aluetta vahvalla ultraääni laitteella hänen edellisessä työpaikassa Method Pisara hoitolassa, mikä sijaitsee Jätkäsaaressa Helsingissä!

Minulla on lausunto ja näytteet juuri hänen aiheuttamista vammoista!!!

Olen hyvin kattavasti maininnut hänen tekemästä ultraääni katastrofista alla olevassa linkissä:

https://keskustelu.anna.fi/threads/kokemuksia-hoitola-pisarasta-helsinki.1913370/

Myös TUKES ja STUK (Säteilyturvakeskus) olivat maininneet tapaukseni alla olevassa linkissä:

https://yle.fi/uutiset/3-10040239

TUKESilta minua kehottiin, että veisin tapaukseni oikeuteen ja sitä olen tekemässä!!

Hakeuduin alunperin Pisaraan hoitoon kasvojen lymfahoitoa varten ja ennen kun edes olin varannut ajan heiltä, sovin hyvin selvästi kys. kosmetologin kanssa ja tämän hän hyväksyi.
    Kun saavuin paikalle, kysyin vielä minkä hintainen tulee kasvojen lymfa hoito maksamaan ja hän mainitsi, että noin 27-30 euroa!!
    Kuitenkin hän lähti ILMAN erillistä keskustelua ja ILMAN minun hyväksyntä käyttämään lymfa laitetta pari kertaa jalkoihin ja kädet ennen kun siirtyi kasvoihin! Koko sen lymfa hoito kesti noin 15 min. Kuitenkin häpeilemättä lähti veloittamaan minulta heidän täyttä vartalo ja kasvo lymfa hinta vaikkakin Pisaran hoitolan kotisivulla ajaksi on mainittu 60 min! Eli toisin sanoen tämä henkilö suorastaan huijasi myös lymfa palvelusta!!
    En suostunut maksamaan ultraääni laite "hoidosta" kun näin mihin kuntoon olivat laittaneet kasvojani, vaikkakin hän ja paikan toinen työntekijä (etunimi kirjan: E), joka toimii Pisarassa jonkinnäkösessä esimies tehtävässä, lähtivät painostamaan että olisin maksanut siitäkin!!

Kokemukseni perusteella kehottaisin olemaan varovainen juuri tämän henkilön ja Pisran hoitolan kanssa. He ovat kovaa valehtelemaan ja tekevät melkeinpä mitä vaan saadakseen asiakkaalta sen muutaman kymmentä euroa, olisikin kyseessä toisen ihmisen terveyden ja ulkonäön vaarantaminen... tapaukseni juuri kuvastaa, että heille nämä asiat EIVÄT merkitsee lainkaan!!!

Haen korvausten lisäksi tekijälle ja paikan omistajalle vankeustuomion, sillä heille oli tiedossa miten vahva on heidän käyttämä ultraääni laite mikä minulle Maija käytti ja mihin alueisiin kasvoilla sillä EI saanut lähestyä sekä eivät lainkaan kunnioittaneet laitteen käyttöohjetta maksimi voimakkuuteen suhteen!! Erikseen vielä huijaus lymfa palvelusta ja kaikkia muuta valheita mitä tekijä ja puoskari esittelivät viranomaisille (TUKESille) pelastaakseen itseään vastuusta! Sellaiset epäloogiset valheet, jotka ovat todistettavissa että eivät pidä paikkaansa!!! Mm. olivat väittäneet että laitteella tekijä ei mennyt silmien orbitaali alueelle (silmieni kunto, palovamma mikä tuli aluksi laitteesta ja alkuvaiheessa Pisaralta saamieni s-postit kylläkin kertovat aivan jotakin muuta!!) ja olivat myös väittäneet, että olin "hoitoon" 50 min myöhässä... tämä ensinnäkin ei pidä lainkaan paikkansa, että olisin 50 min myöhässä ja sanotaan että olisinkin 3 tuntia myöhässä niin sekö sitten oikeutti Maijan vahingoittaa toisen terveyttä ja kasvoja niin että ei millään voi enää pelastaa!!!??

Kaikki muutkin negatiiviset kommentit liittyen paikkaan, joita edelliset asiakkaat olivat kirjoittaneet vuosien varrelta todellakin pitävät enemmän kuin hyvin paikkaansa!!

Se tuskaa, stressiä ja kärsimystä mikä on seurannut tämän henkilön edesvastuuttomasta toimeesta on ollut sanoin kuvaamatonta!! Kyseessä oli kunnon puoskari!!

Last edited: 21.01.2019
  2. vierailija Vierailija

Hyvä kun kerroit. Pisara ei ole ainoa puoskaroija Helsingissä, Kummallista miten niitä on nyt ilmaantunutkin niin paljon?

3. vierailija Vierailija

Kannattaa lukea tuo ylen linkki, itselleni oli uusi tieto se, että kosmetologin titteliä voi käyttää kuka tahansa ja laitteita ei edes testata missään eli kuka tahansa voi laittaa putiikin pystyyn ja ostaa laitteet jostain aliababasta! Tässä on selvä jutunaihe muuten naistelehtiinkin, koska naisethan näitä palveluita käyttävät ja eivät välttämättä tiedä mitä ostavat ja keneltä.

4. vierailija Vierailija

Kauneus ala on vailla valvontaa ja valitettavasti tästä syystä markkinoille pääsee kaikenlaiset (amatöörit), joiden ei kuuluisi olla missään tekemisessä toisten terveyden, hyvinvoinnin ja kauneuden kanssa!! Näitä puoskaroija on paljon ja tämän takia on hyvin tärkeä, että jokainen jota on ammattitaidon puutteella vahingoitettu ja on näytteitä puoskaroinnista niin valittaa eteenpäin tapahtumasta viranomaisille ja jakaa omia kokemuksia netissä niin että muut alasta kiinnostuneet osaisivat varoa tällaisia vaarallisia tekijöitä! Näin on myös mahdollista painostaa eduskuntaa luomaan uusia lakia liittyen alan valvontaan ja siihen että alalla työskentelisivät ainoastaan koulutuksensa saaneet henkilöt esim. pelastiikkakirurgit ja alalle erikoistuneet lääkärit ja hoitajat.

Minut on nähnyt maan huippu kirurgi ja ei hänkään koskaan ennen kuullut, että jonkun otsa kutistuisi... tämän ennätyksen Maija onnistui tekemään!! Viime keväällä vahvistettiin, että olen lopullisesti menettänyt ulkonäöni, eli ei millään leikkeuksilla voi enää palauttaa minun oma ulkonäköä. Pahimmat vammat on aiheutunut minun silmilleni ja niiden orbitaali alueelle.

Ultraääni laite, jolla Pisarassa minua vahingoitettiin, on Suomessa valmistama ja täällä sitä on sertifioitu markkinoille. Oikeudessa tuomari voi sitten päättää mitä tällaiselle vahvalle laitteelle kannataisi tehdä, jota myydään eteenpäin ilman pakollista koulutusta kosmetologi hoitoloihin. Hehe vieläkin hoitoloihin, missä työskentelee "alansa koulutusta saanut" kosmetologi kuten Maija Pisarassa.

En millään luovuta oikeudestani ja siitä että tapaukseni saa riittävä näkyvyyttä!!
    Pidän myös huolen, että minua näin vakavasti vahingoittaneet saavat ansaitsemansa näkyvyyttä, jotta muutkin osaisivat varoa heitä!!

5. vierailija Vierailija

On kerrottu, että mainitsisin täällä laitteen nimen, jotta muut osaisivat välttää sitä. Ainoa syy minkä takia en ole tehnyt sitä on se, että ei ole näyttöä mikä ohjelman laitteessa Maija tuolloin käytti... oliko se kasvo vai vartalo alueelle tarkoitettulla hoidolla!!! Vaikkakin ollaan melko varmoja, että hän käytti vartalo ohjelmaalla sillä siinä kutistetaan kudokset ja poltetaan rasva solut... eli nuo mitkä ovat juuri tapahtuneet pää alueellani!!!!!

Kuten aiemminkin mainitsin.. olen keskustellut monien kosmetologien kanssa Maijan suorittaman puoskaroinnin jälkeen ja tiedostellut kysisestä laitteesta. Ne jotka olivat itse käyttäneet/käyttävät
    asiakkailleen niin he KAIKKI tiesivät sen maksimi sallittu voimakkuutta, mikä laitteen ohjeessa on JA senkin, että SILLÄ EI SAA MENNÄ LÄHELLÄ SILMÄ KUOPPAA!!!! Tämän takia tapauksessani vika hyvinkin todennäköisesti ei ollut laitteessa VAAN SEN OSAAMATTOMASSA JA VÄLINPITÄMÄTTÖMÄSSÄ KÄYTTÄJÄSSÄ!!!!!

Ne Ultherapy uhrit, joiden kanssa olen ollut yhteydessä ja ne tapaukset, joista olen lukenut netissä.. heille oli tehty Ultherapyn laitteen ohjeiden mukaisesti eli heille oli käytetty ne voimakkuudet, mitkä oli valmistajan mukaan sallittuja kasvo ja kaula alueella. Siitä huolimatta oli kasvot ja silmät vahingoitettu sillä. Tämän takia
    näyttää vahvasti Ultherapyssa vikan olevan epärehellisessä ja moraalittomassa laitteen valmistajassa!!!

Se mistä olen vihainen ja äärettömän pettynyt kohdalleni käytetylle laitteen valmistajalle on se, että hän ei suostunut ottamaan minkäänlaista vastuutta tapauksessani siten, että olisi ottanut
    laitteen pois puoskarista ja olisi kieltänyt kys. UÄ laitteen käyttöä koko maassa kaikissa kosmetologi paikoissa, missä sitä käytetään niin kauan kuin perusteellisesti sen turvallisuutta uudestaan tutkisivat. Tai (mielelläni JA) hän olisi suostunut kys. UÄ laitteen pakko koulutuksen niille, jotka aikovat sitä hankkia hoitoloihinsa. Mielestäni on JÄRJETÖNTÄ, että näin vahvaa (PUHUN KOKEMUKSENI PERUTEELLA!!!!) laitetta näin vaan myydän eteenpäin ILMAN pakollista koulutusta!!!! Missä on valmistajan vastuu tässä?!? Ja eikö minulla ole oikeus kyseinalaista tämän UÄ laitteen turvallisuutta sen jälkeen
    kun sillä on VAKAVASTI JA PYSYVÄSTI vahingoitettu lähes minun koko pään aluetta?!!!??

Kaikki, jotka vähänkin tuntevat minua, tietävät etten ole sellainen, joka lähtee syyttelemään ketään perättömästi ja ilman, että minulla olisi NÄYTTÖÄ siitä!!!!! Tämän takia ihan turha tekijän ja Pisaran on luulla, että tulevat pääsemään näin vaan vastuusta... pidän viime tippaan asti huolen, että nuo tulevat saamaan ansaitsemansa tuomiot
    oikeus salissa ja tapaukseni päättyy julkisuuteen!!!! Edelleen sanon.. se mitä Pisarassa tuolloin tapahtui oli RIKOS!!!!!
    Pahimmassa tapaksessa Maijan UÄ kesittelyssä olisin hyvinkin voinut menettää samantien minun NÄÖN jos olisi kauemmin tehnyt sitä "hoitoa"!!!!!

On raportoidu maailmalla sokeutumisia mm. Ultherapylla vieläkin tapauksissa, joissa laitteella ei menty silmien orbitaali alueelle.
    Ottaen huomioon kohdalleni Maija veti sillä IHAN SILMIENI ALTA JA VIELÄKIN SILLÄ VOIMAKKUUDELLA!!!!

Mainittakoon sekin vielä, että olen tähän asti kertonut kaikissa lääkäri käynneillä tästä tehdystä UÄ laite "hoidosta" ja JOS minulle tapahtuu jotain vielä vakavampaa (esim. aivoinfarkti, äkki sokeutuminen jne.) siinä vaiheessa viranomaiset tietävät kenen ovelle pitäisi mennä!!!!!!

6. vierailija Vierailija

7. vierailija Vierailija

T: Tekijä

8. vierailija Vierailija

Maija, mikä oli syy(t) minkä takia lähdit minua pahoinpitelemään tällä tavalla, että joudun kärsimään loppu elämäni asti?????!!! En kysy syyn etukäteen sovitusta kasvojen lymfa hoidon huijauksesta sillä sen tiedän olevan rahasta!!!!!!
    Minulla on tälläkin hetkellä lausunnot ja näytteet sinun toiminnasta!!!!!! :) Pidän huolen, että sinä ja Pisara tulette saamaan ansaitsemanne tuomion teoistanne!!!!

9. vierailija Vierailija

Kysy Pisaralta (jos olette enää väleissä tapaukseni jälkeen :) :)), että he laittavat sinulle viimeisintä lausuntoa. Sitten pääset nauttimaan (koska sinunlaisesi näköjään nauttii tällaisesta) siitä mitä tietoisesti teit tuolloin!!!!!! Päädyt käräjille ja pidän siitä huolen!!!!!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri