Kouvola selvittää tarvetta turvakodille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuusankoskella on jonkunlainen turvakoti, mutta en tiedä sitä että minkälaisia tapauksia otetaan vastaan... Mutta Kouvolan kokoisessa kaupungissa se yksi ei riitä :/

[QUOTE="jehna";25085404]Kuusaalla ja Kotkassa on, on hyvin ymmärrettävää ettei joka pitäjään saada omaa.
Kuusaankoski on kouvolaa ;)[/QUOTE]

No mä kyl puhun vielä ihan Kuusaasta Kuusaana ja Kouvolasta Kouvolana :D

[QUOTE="jehna";25085447]Eli sinust varmaan sit Inksaankin pitää tehä oma, entäs mylsä sippola anjala kaikki mitkä on siis nyt tota suur kouvolaa?[/QUOTE]

Mistäs siä nyt tollaset johtopäätökset vedit?

Kyllä minäkin puhun edelleen kuusaana ja kouvolana.Ei ne paikkojen nimet mihinkään muuttunut,vaikka kunta suureni.Ne ovat edelleen erinimisiä, kuusaa on kuusaa,kouvola kouvola,koria koria jne..
Ihme harha ihmisillä luulla,et ne paikkojen nimet muuttuivat. Eihän kartassakaan lue pelkkä kouvola,vaan kyllä siellä ne paikkojen nimet edelleen on.

siis ymmärtäisin jos toi kuusaa olis joku city mutta kun puhutaan pikkupaikasta nii siks minust sinne voi hyvin mennä kouvolalaisetkin. Ja hyvinhän ne kouvolast pääsee kotkaan synnyttämäänkin kun eihän sitä synnytysosastoo ole muistaakseni ollut yli 10vuotee kuusaalla

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;25085584:
Kyllä minäkin puhun edelleen kuusaana ja kouvolana.Ei ne paikkojen nimet mihinkään muuttunut,vaikka kunta suureni.Ne ovat edelleen erinimisiä, kuusaa on kuusaa,kouvola kouvola,koria koria jne..
Ihme harha ihmisillä luulla,et ne paikkojen nimet muuttuivat. Eihän kartassakaan lue pelkkä kouvola,vaan kyllä siellä ne paikkojen nimet edelleen on.

Kiitos , tuo oli just se mitä tarkotin!!!
Mä en nimittäin ole kommentoinu tätä koko juttuu melkein ollenkaan ja sit käydään jo mun puolesta puhuu kaikkee että ootko sit sitä mieltä.. Laitoin vaan että kuusaalla on turvakoti. Juu, tää kuusaalain lähtis varmaa töihi :D

Yhteistyössä