A
apppp____
Vieras
Kävin tänään konsertissa, joka kesti n. vajaa 3 tuntia. Koko tuon ajan istuin paikallani. Kun konsertti päättyi, ja nousin seisomaan, tunsin vasemmassa jalassani (aivan pohkeen yläosassa, polvitaipeessa) voimakasta kipua. Sellaista kovaa venymistä ja vihlomista (ei ollut suonenvetoa). Käveltyäni jonkin aikaa kipu helpotti.
Konsertin jälkeen koko loppupäivän (ja edelleenkin) jalka on ollut aika ajoin hyvin kipeä. Kipu helpottaa kun istun alas ja koukistan jalan, mutta jo pelkkä jalan suoristaminen ja seisominen tekee todella kipeää. Jalassa myös kihelmöi ja pistelee, ja on puutunut tunne. (pystyn kuitenkin kävelemään normaalisti.)
Olen vasta 20-vuotias, mutta minulla on reilusti ylipainoa ja veritulppia on ollut suvussa.
Mistä moinen voi johtua, voiko olla veritulppaa?
Konsertin jälkeen koko loppupäivän (ja edelleenkin) jalka on ollut aika ajoin hyvin kipeä. Kipu helpottaa kun istun alas ja koukistan jalan, mutta jo pelkkä jalan suoristaminen ja seisominen tekee todella kipeää. Jalassa myös kihelmöi ja pistelee, ja on puutunut tunne. (pystyn kuitenkin kävelemään normaalisti.)
Olen vasta 20-vuotias, mutta minulla on reilusti ylipainoa ja veritulppia on ollut suvussa.
Mistä moinen voi johtua, voiko olla veritulppaa?