Kovat kivut! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ruusunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Ruusunen"

Vieras
Hei! Löytyisköhän täältä kohtalotovereita tai muutoin asiasta tietäviä.
Olen kärsinyt hirveistä alavatsakivuista jo vuoden ajan. Koko ajan on myös käyttänyt e-pillereitä.. Viime talvena kävin kipujeni takia lääkärissä, diagnoosi oli lievä munasarjatuehdus... Tuolloin minulle tehtiin myös pikainen gynetarkastus ja tautitestejä. Noh, munasarjatulehdukseen määrätyt lääkkeet eivät auttaneet mitään, joten hyvin todenäköisesti minulle annettiin aivan väärä diagnoosi.
Kävin kolmen kuukauden jälkeen jälleen lääkärissä saman vatsakivun takia. Tällä kertaa minulle yritettiin taas josko olisi kysy sukupuolitaudista tai raskaudesta... Olin niin vittuuntunut kun asia ei meinannut edetä mihinkään suuntaan ja itse kysyin voitaisiinko kokeilla pillereiden vaihtoa. Vaihdoin siis Yazeista Merciloineihin.. Noh. Nyt tilanne on vain pahentunut. Aina kun aloitan kolmannen viikon pillereitä syömään, alkaa hirveät menkkamaiset alavatsa kivut. Juuri hetki sitten päikkäreiltäkin heräsin hirveän viiltävään tunteeseen alavatsassa, tekisi vain mieli huutaa.. Mieltäisin niin ovulaatiokivuiksi, mutta eihän niitä pitäisi olla?

Mulla oli n. 3kk epämääräisiä suht.kovia vatsakipuja,pillerietä en syönyt. Lääkäri sanoi ettei mitään vikaa ja syötti mahalääkkeitä sitten 3kk päästä puhkesi umpisuoli.Onneksi saatiin viime hetkellä leikattua.

Yhteistyössä