Köyhät kävi talvilomareissulla (Holiday club)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyytyväinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyytyväinen"

Vieras
Tupsahti taas tarjouskirje postilootaan, 50 € kaksi vuorokautta Kuusamon tropiikissa sisältäen vapaan kylpylän käytön. Oli niin kerrassaan halpa tarjous että pakattiin perhe ja koirat ja eiku menoksi. Ihan mahtava loma, neljä kertaa lapsen kanssa kerittiin käydä uimassa, kylpylälippuihin olisi jo mennyt pieni omaisuus! Esittelytilaisuus meni ihmeen kivuttomasti, mielenkiintoinenhan tuo pistesysteemi ja mahtavat ne huoneistot. Lapsi leikki siinä koko ajan näkösällä olevassa leikkihuoneessa muitten tenavien kanssa. Voisin ostaakin osakkeen jos olisin rikas golfin harrastaja vaan kun olen tavan persaukinen niin haaveeksi jäi :D Lopussa sanottiin vaan ettei osteta ja siinä kaikki. Esittely loppui siihen. Kannatti kyllä käydä, päästiin kerrankin johonkin oikeaan reissuun. Tuli vaan mieleen että minkäköhän verran ihmiset noita osakkeita ostaa, onko täällä myyjiä paikalla?

Mekin ollaan joskus käyty perheen kanssa noilla "köyhäilylomilla", mutta nykyään ei enää jakseta. Mä mieluummin maksan lomasta vähän enemmän kuin varaan sen muutaman tunnin jonninjoutavan tyrkytyksen kuuntelemiseen. Se vie siitä yhdestä lomapäivästä kuitenkin melkoisen osan. Mutta toki jos rahasta on tiukkaa ja se tuputus ei ahdista ja pilaa fiilistä, niin onhan nuo tosi edullisia tapoja lomailla.

No sepä se kun olin varautunut enemmän tuputukseen ja vänkäämiseen vaan kun sanottiin että ei kiitos niin homma loppui siihen :) Vai näkeekö ne myyjät kenelle kannattaa kaupata. Todennäköisesti on pelisilmää sen verran kehittynyt :D

Teidän myyjä ei tainnut olla tulospalkalla...Joo, mekin päästiin viime kerralla suht helpolla, kun ihan hyvässä hengessä juteltiin myyjän kanssa, silti jouduttiin se 2h "lusimaan" siellä myyntitilaisuudessa. Muut perheet joutuivat vielä jäämään senkin jälkeen ja ilmeistä päätellen ei ihan yhtä rento fiilis heillä ollut omien myyjiensä kanssa. Eli henkisesti kannattaa varautua tiukempaankin vääntöön ja pidempään loma-ajan menetykseen, jos vielä vastaaville lomille menette.

Yhteistyössä